خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

پرسپولیس را خواهیم برد/ گفتند پولمان را پرداخت می کنیم

پرسپولیس را خواهیم برد/ گفتند پولمان را پرداخت می کنیم
احمد آل نعمه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی امید تبریز در خصوص بازی جمعه مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تیم پرسپولیس با توجه به وضعیتی که در جدول لیگ دارد، نسبتا وضعیت خوبی را ندارد.

وی در ادامه افزود: این تیم همیشه یکی از تیم هایی بوده است که برای حریفان خود چه در خانه یا چه در بیرون خانه، مشکل آفریده است. اگر بتوانیم پرسپولیس را در آزادی شکست دهیم، می توانیم تا نیم فصل خود را در بالای جدول ببینیم.

بازیکن باتجربه تراکتور سازی در رابطه با وضعیت تیم و خودش نیز گفت: وضعیت تیم خدا را شکر روز به روز بهتر بهتر می شود، بازیکنان توانسته اند 90 درصد به آمادگی لازم برسند. خود من نیز با توجه به تمرینات مداوم و مناسب در شرایط ایده آلی برای دیدار حساسمان مقابل پرسپوایس هستم.

آل نعمه در خصوص دو مهاجم تیمش نیز اذعان داشت: ادینهو که لازم به توصیف نیست، یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ ما است و با تجربه بالایی که دارد خیلی می تواند تا پایان مسابقات کمک حال ما باشد.

وی افزود: محسن دلیر نیز که شایستگی ها خود را مقابل نفت مسجد سلیمان به اثبات رساند. بازیکن جوان و با استعدادی است، اما لازم است بگویم که دنبال حاشیه نباشد و تمرکز خود را برای بهتر بازی کردن برای تیمش جمع کند.

مدافع سرخپوشان تبریزی بیان کرد: من در شهر های مختلفی حضور داشتم و در هر شهری نیز برای من لقب خاصی را داده اند، هواداران خودشان بهتر از من می دانند و چه لقبی را صلاح بدانند برای من اختصاص دهند.

احمد آل نعمه در رابطه با پرداخت مطالباتش مطرح کرد: در قرارداد من چنین ثبت شده است که بعد از امضای قرارداد، مدیریت باشگاه موظف است که 40 درصد کل مطالبات بنده را پرداخت کند و در حال حاضر نیز فقط 14 درصد پرداخت شده است.

وی در افزود: من یک بازیکن جهانی هستم و در بزرگترین رخداد ورزشی جهان که جام جهانی فوتبال است، حضور داشتم. اگر مطالبات من طبق بند های قراردادم به موقع پرداخت نشود مطمئن باشید که 1 دقیقه هم در این تیم نمی مانم.

بازیکن تراکتور سازی در خصوص کادر فنی تیمش نیز اظهار کرد: سرمربی تیم ما از دید مردم و رسانه ها جز مربیان موفق لیگ بوده است و شخص خود من خیلی خوشحال که زیر نظر خطیبی در حال فعالیت هستم.

آل نعمه افزود: اگر مدیریت باشگاه بتواند تا پایان مسابقات این کادر فنی و بازیکنان جوان، با استعداد و با انگیزه را حفظ کند، مطمئن باشید که این تیم نتیجه خواهد گرفت.

وی در پایان صحبت هایش در رابطه با هواداران گفت: امیدوارم که هواداران نیز ما را کقابل پرسپولیس در تهران تنها نگذارند و در آنجا نیز پشتیبان و حامی ما باشند.

برچسب‌ها: لیگ لیگ برتر تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

173 تیراختور اذر1393/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi