خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

خطیبی:امیدوارم فردا فوروادهایمان خوب عمل کنند

خطیبی:امیدوارم فردا فوروادهایمان خوب عمل کنند
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:پرسپولیس کم کم به هماهنگی می رسد و مدعی قهرمانی است.
به گزارش خبرنگار کاپ، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:تیم پرسپولیس و تیم تراکتور هر دو بازی هایشان را برده اند و خوب هم برده اند. فردا یک بازی است که هر دو تیم از روحیه خوبی برخوردار است. هدفمان کسب سه امتیاز است. قطعا پرسپولیس هم همینگونه است.

وی درباره بازی ادامه داد:ما سه شیوه داریم اگر یکی از این سه شیوه را بچه هایمان انجام دهند می توانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. قطعا هر تیمی که فردا بدون اشتباه کار کند سه امتیاز را کسب می کند و پیروز میدان است. امیدوارم فردا یک بازی خوب را تماشا کنیم. ما فردا برای کسب سه امتیاز و ارائه یک بازی خوب به میدان می رویم و امیدوارم که پیروز میدان باشیم.
خطیبی درباره تاثیرگذاری ادینیو در بازی های تراکتورسازی عنوان داشت: تنها تیمی هستیم که در تمام بازی ها به گل رسیدیم. از کنارها، از عمق دفاع، شوت هایی که از پشت محوطه جریمه حریف می زنیم، بنابراین از هر حیث ما به گل رسیدیم. ادینهو را در دو بازی اول به طور کامل نداشتیم. نریمان جهان و دیگر بازیکنان به فرم ایده آل رسیده اند. ما تیممان بازی می کند و نفر بازی نمی کند. گل های تیم ما را ادینهو یا دلیر می زند. به هر حال فورواد گل می زند، مدافع که گل نمی زند. امیدوارم فردا فوروادهایمان خوب عمل کنند و بدون اشتباه توپ ها را وارد دروازه حریف کنند.
سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه پرسپولیس پس از بازی مقابل صبا از بحران در آمد گفت: من اعتقاد ندارم به اینکه در پنج، شش هفته اول بگویند تیم در بحران است. این تیم اصلا بحران ندارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و کادر فنی خوبی دارد. اوایل لیگ اگر نتوانسته نتایج خوبی کسب کن،د نمی شود گفت که این تیم در بحران بوده است. پرسپولیس نیاز به هماهنگی دارد. البته کم کم به این هماهنگی می رسد و یکی از مدعیان قهرمانی است.
وی درباره غایبان تیمش در این بازی عنوان داشت: بازیکن محروم نداریم، ولی بازیکن مصدومان دیتماور است. او دیروز در تمرین مصدوم شد. شاهین ثاقبی هم خوب شده، امیدوارم بتوانیم فردا از او استفاده کنیم. مشکلی نیست و می توانیم از دیگر بازیکنانمان به جای آنهایی که نمی توانند بازی کنند، استفاده کنیم.

برچسب‌ها: تراکتور لیگ لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

108 تیراختور اذر1393/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi