خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

الخلیفی: دی ماریا دوست داشت به پاری سن ژرمن بیاید

الخلیفی: دی ماریا دوست داشت به پاری سن ژرمن بیاید
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ادعا کرد که اولویت اصلی دی ماریا در بازار نقل و انتقالات پیوستن به پاری سن ژرمن بود اما این باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی رئال نشد ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، ادعا کرد که آنخل دی ماریا، ستاره جدید منچستریونایتد، دوست داشت به پی اس جی بپیوندد. این ملی پوش آرژانتینی که به تازگی با انتقالی 75 میلیون یورویی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، در نامه ای سرگشاده به هواداران رئال اعلام کرده بود که مایل بود در این باشگاه بماند اما احساس می کرد که مدیران باشگاه رئال چاره ای جز جدایی برای او باقی نگذاشته اند. اما اکنون الخلیفی ادعا کرد که اولویت اصلی دی ماریا در بازار نقل و انتقالات پیوستن به پاری سن ژرمن بود اما این باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی رئال نشد. او به لو پاریزین گفت:" دی ماریا می خواست به پاریس بیاید اما حتی بدون در نظر گرفتن قوانین فرپلی مالی هم ما او را نمی خریدیم." علی رغم اینکه الخلیفی قانون فرپلی مالی را دلیل نپیوستن دی ماریا به پی اس جی ندانست اما میشل پلاتینی، رئیس یوفا، را به دلیل وضع چنین قانونی مورد انتقاد قرار داد.
او به خبرنگاران گفت:" نمی دانم میشل پلاتینی می خواهد فوتبال فرانسه را بکشد یا نه اما قانون فرپلی مالی عادلانه نیست. درک چنین قانونی بسیار دشوار است. در این صورت باشگاه های بزرگ، بزرگ می مانند و باشگاه های کوچک، کوچک. ما به قوانین احترام می گذاریم اما می خواهیم در ماه اکتبر با یوفا گفتگو کنیم تا قوانین کمی تغییر کند. در غیر این صورت، سرمایه گذاران به فوتبال نخواهند آمد. آنها به ورزش هایی مانند فرمول یک می روند."

برچسب‌ها: الخلیفی پاریس سنت ژرمن رئال مادرید دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

243 ناژرمن1393/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi