خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

دی‌ ماریا: PSG نخواهد هم در اروپا می‌مانم

دی‌ ماریا: PSG نخواهد هم در اروپا می‌مانم
قرارداد آنخل دی ماریا با پاری‌سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به نظر باشگاه فرانسوی تمایلی به فعال کردن بند اختیاری یک سال تمدید با این بازیکن را ندارد. از یوونتوس به‌عنوان جدی‌ترین مشتری آنخل دی ماریا نام برده شده و مذاکرات بین طرفین آغاز شده است. حالا خود او نیز این اخبار را به‌نوعی تایید کرده و اذعان داشت قصد دارد فصل بعد نیز در قاره سبز به کار خود ادامه دهد.

آنخل دی ماریا گفت: "ایده من این است که یک سال دیگر در اروپا بازی کنم تا در صورت دعوت شدن به اردوی آلبی سلسته، در بهترین فرم ممکن به جام جهانی برسم و سپس به لیگ آرژانتین بازگردم. من نمی‌دانم باشگاه پاری‌سن ژرمن می‌خواهد من در این تیم بمانم یا نه و آنها بند قراردادم را فعال می‌کنند یا خیر. در غیر این‌صورت، سعی می‌کنم تیم دیگری در اروپا پیدا کنم.

شرایط لیونل مسی در پاریس؟ باور شنیدن سوت علیه بهترین بازیکن جهان سخت است. اما اینجا در باشگاه پاری‌سن ژرمن، مردم و هواداران متعصب مطالبات زیادی داشته و بسیار پرشور هستند. آنها می‌گویند که بهترین بازیکنان به پاریس می‌آیند، اما ما در یک‌هشتم لیگ قهرمانان می‌شویم. پس طبیعی است که آنها ناامید باشند و همه جا این اتفاق رخ می‌دهد. اما لیونل مسی به این مسائل توجهی نمی‌کند و اینها جزئیات است. این فوتبال است، ما باید قوی باشیم و رخ دادن این اتفاقات طبیعی است."

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi