خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

از استقلال قهر نکرده به کلاردشت رفته

از استقلال قهر نکرده به کلاردشت رفته
کامران صاحب پناه در خصوص غیبت خود در جلسه هیات مدیره اظهار داشت:
این اطلاعات درست نیست. من به دلیل اینکه روز دوشنبه برای یک مسافرت کاری باید به کلاردشت می رفتم نتوانستم در این جلسه شرکت کنم.
وی افزود: «چون معمولا جلسات هیات مدیره روزهای یکشنبه برگزار می شود به همین دلیل من برنامه ریزی هایم برای همین روز بود. چون برنامه جلسه هیات مدیره تغییر کرد نتوانستم در این نشست حضور پیدا کنم. مشکلی خاصلی از این بابت وجود ندارد و تلفنی اقدامات لازم را انجام داده بودم.»
صاحب پناه در پاسخ به این سوال که شایعه شده شما از هیات مدیره قهر کرده‌اید گفت: «این ادبیات اصلا درست نیست و من همانطور که اشاره کردم به خاطر یک مساله کاری به شهرستان آمدم.»
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که خبر دارید در جلسه از قلعه‌نویی تقدیر شده گفت: «بله به من اطلاع دادند و به نظر من حق سرمربی که اکثر بازی‌هایش را برده تقدیر هم هست. امیدوارم استقلال بازی روز چهارشنبه را هم با برد پشت سر بگذارد. من هم از قلعه‌نویی حمایت می کنم چون انصافا هم تیمش خوب نتیجه گرفته و هم روز به روز بهتر می‌شود.»

برچسب‌ها: کامران صاحب پناه استقلال قهر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

89 .. دورتموند ..1393/06/11

11 شهریور (18:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi