خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

کاگاوا رسما به دورتموند بازگشت

کاگاوا رسما  به دورتموند بازگشت
کاگاوا رسماً با قراردادی ۴ ساله به دورتموند تیم سابقش برگشت. به گزارش وبسایت نود، کاگاوا هافبک ژاپنی سابق یونایتد که در سال ۲۰۱۲ از دورتموند به این تیم رفت، بعد از حضوری ناموفق در فوتبال جزیره بار دیگر به آلمان برگشت. کاگاوا ۲۵ ساله با قراردادی ۴ ساله، رسماً امروز دوباره به سیگنال ایدونا پارک برگشت. مدیر ورزشی دورتموند اعلام کردند که جذب کاگاوا اتفاقی بود که به طور ناگهانی از چند روز قبل مهیا شده بود و نمیخواستند فرصت همکاری دوباره با این بازیکن را از دست دهند. کاگاوا نیز در مورد بازگشتش به دورتموند گفت : " حضور در لیگ برتر، آرزویی بود که برایم برآورده شد، حالا خوشحالم که دوباره به تیم سابقم برمیگردم، اینجا یک تیم خوب است با هوادارانی عالی، دورتموند مثل یک خانواده است، اینکه هنوز مرا فراموش نکرده اند، مایه افتخار و غرور برای من است" گفته می شود قرارداد وی نزدیک به ۶،۳ میلیون پوند است.

برچسب‌ها: دورتموند کاگاوا المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 3

179 امینووووو1393/06/10

10 شهریور (18:37)


10 شهریور (02:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi