خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

گزارش؛ فالکائو تورین و مادرید را دور می زند و به لندن می رود

گزارش؛ فالکائو تورین و مادرید را دور می زند و به لندن می رود
به گزارش مترو، فالکائو می تواند به عنوان یک بازیکن گران قیمت و با ارزش به تیم آرسنال ملحق شود.
این بازیکن کلمبیایی در لالیگا و لیگ 1 فرانسه بازی کرده و خوب کار کرده است، اما هیچگاه در لیگ برتر کر نکرده است. او تمام ویژگی ها را دارد که مدعیان لیگ برتر را در آرسنال به چالش بکشد.

آرسنال روز گذشته فهمید که در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف دورتموند، اندرخلت و گالاتاسرای برود، گروهی که به نظر دشوار می رسد و برای پیروزی باید بازیکنان درجه اول در اختیار داشت.

اضافه کردن فالکائو به تیم آرسنال می تواند قدرتی روز افزون به خط حمله توپچی ها منتقل کند، این مهاجم قادر است جایگزینی برای رابین فن پرسی باشد که پس از رفتنش به یونایتد، جای خالی اش کاملا حس شد، اما فالکائو یک گل زن قهار است. وضعیت مهاجمین آرسنال در حال حاضر امیدوار کننده به نظر نمی رسد، ژیرو مصدوم شده، پودولسکی قصد دارد برود و سانوگو شاید برای بازی های بزرگ مناسب نباشد.

امروز صبح آرسن ونگر در جملاتی امیدوار کننده خطاب به هواداران آرسنال گفت: " همه مذاکرات برای انتقال بازیکنان مانند یک راز است، اما همه چیز امکان پذیر است. من در روزهای باقی مانده فعال هستم و تا آخرین لحظه آماده باش."

گفته می شود ونگر با فالکائو در ارتباط بوده و اعتقاد دارد او یکی از بهترین مهاجمین اروپا است و با کیفیت بالایش می تواند به آرسنال کمک کند.

برچسب‌ها: اختصاصی اخبار خارجی انگلستان لیگ جزیره آرسنال نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

205 طراحی نوین1393/06/08

موهاوی: اگه بیاد قهرمانیم

9 شهریور (00:11)


آ ر ی ا ن: عالیه

8 شهریور (20:50)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi