خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

عزت اللهي در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتيکو

عزت اللهي در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتيکو
این هافبک دفاعی 17 ساله توان فنی بالایی دارد که نسبت به قد 1.86 متری او فوق العاده است. عزت اللهی در سن 15 سالگی اولین بازی خود را در لیگ برتر ایران انجام داد و در سال 2017 کاپیتان تیم زیر 17 سال ایران در جام جهانی در امارات بود. عزت اللهی یکی از پدیده های آن مسابقات به شمار می رفت.

این بازیکن قرارداد خود را امروز امضا کرد. توافق بین او و اتلتیکو حاصل شده بود اما به علت مشکلات جزئی در زمینه نقل و انتقال هنوز این خبر رسمی نشده بود . او امروز قراردادی یک ساله را با تیم جوانان اتلتیکو به امضا رساند که این قرارداد در صورت تبدیل شدن به قرارداد حرفه ای تا چهار سال قابل تمدید خواهد بود.

عزت اللهی یکشنبه گذشته در سرو اسپینا (استادیوم تیم رزروهای اتلتیکو) بازی میان تیمهای رزرو اتلتیکو و رئال را از سکوها تماشا کرد و به همراه پدر و وکیلش به فروشگاه باشگاه رفت. آکادمی اتلتیکو در بازار جهانی به دنبال جوانان مستعد می گردد. این بار آنها موفق شدند که برای خرید عزت اللهی روبین کازانی را شکست بدهند که در آستانه به خدمت گرفتن بازیکن ایرانی بود.

برچسب‌ها: سعید عزت الهی ملوان بندرانزلی لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 2

307 تراکتور پوریا1393/06/05

5 شهریور (22:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi