خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

سلام بر لیگ برتر

سلام بر لیگ برتر
تا ساعاتی دیگر پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برای ما آغاز خواهد شد و ملوانان برای کسب افتخار پا به آوردگاهی خواهند گذاشت که چشم هزاران مرد و زن و پیر و جوان بدان دوخته شده است و دست های به دعا افراشته شده ی آنان یار و یاور قوهای سپید دوست داشتنی خواهد بود .
لیگ پانزدهم برای ملوانان قدری دیر شروع شد و بحث تعیین مالک و مسائل مربوط به آن به خاطر حساسیت موضوع قدری به درازا انجامید تا نهایتاً دو تا سه هفته زمان برای آماده سازی داشته باشیم . شاید این کمبود زمان آماده سازی در هفته های اول ما را دچار مشکلات عدیده ای نماید و چه بسا اگر وضعیت مدیریتی ملوان چند هفته قبل تر مشخص میشد و در زمانِ کافی به جذب بازیکن و برپایی اردوها می پرداختیم شرایط بهتری هم می داشتیم اما با حضور بازیکنان کارآمدی که در هر پست داریم برای جبران این نقیصه انتخاب های زیادی داریم . انصافاً از نظر مهره در وضعیت خوبی به سر میبریم و در اکثر پست های بازیکنانی داریم که ما را در ادامه راه « امیدوار » نگاه میدارد و این امید چیزی ست که ملوان لیگ چهاردهم در ابتدای راه از آن بی بهره بود .
خوش بین ترین هوادار ملوان در لیگ چهاردهم نیز امید چندانی به سپری نمودن یک لیگ بی دردسر را نداشت اما پانزدهمین لیگ شرایط متفاوتی را تجربه می کند و میل به کسب موفقیت در تک تک بازیکنان دیده می شود . ضمن اینکه حضور آقای امیر قلعه نوعی در راس کار نیز شاید بزرگترین کمک را به این میل به بالانشینی در تیم داشته باشد و تجربه و جدیت ایشان باعث شود ذهنیت بازیکنان و هواداران این تیم محبوب از پیله ی یک تیم میانه جدولی خارج شده و به تیمی مدعی تبدیل گردد . هر چند که این نگاه شاید آرزوپردازانه و رویایی باشد و انتظار از ملوانی که تازه پوست انداخته و ضمناً دیر هم پا به میدان گذاشته است بسیار دور از ذهن و غیر منطقی باشد اما همینکه برق امید را در چشم همه می بینیم می توانیم به آینده امید داشته و انتظار ملوانی لایق همه ملوانیان را بکشیم . البته به شخصه انتظار چندانی در هفته ی ابتدایی لیگ ندارم و با توجه به مشکلات آماده سازی که پیش تر ذکر شد منتظر هیچ طوفانی در هفته های اول لیگ نیستم و یقین دارم هواداران فوتبالی و باتجربه ملوان نیز شرایط حال حاضر تیم را درک نموده و چون گذشته برای رسیدن تیم تا سطح آمادگی مورد نظر فقط به حمایت و تزریق روحیه خواهند پرداخت چرا که یک عمر « با ملوان بودن » بدان ها آموخته است برای رسیدن به آرزوهایی که دارند باید همت کنند و پا به پای ملوانان گام بردارند . نیازی نیست به هواداران ملوان یادآور شویم که کسب موفقیت در لیگ پانزدهم با حضور آنان میسرتر خواهد شد چرا که هوادار ملوان میداند کجا سکوت کند و کجا حضور داشته باشد . این تیم به حمایت این هوادار نیاز دارد تا با توانی مضاعف به مصاف آنانی برود که زر و زور را یکجا دارند .
تنها تیم غیر مرکز استان نشین لیگ برتر از کوچک ترین شهر لیگ برتری چشم در چشم آنانی دارد که چتر حمایتی شان آروزی شهری چون انزلی است اما این تیم به همت بازیکنانش ، به یاری و حمایت هوادارانش همچنان زنده است و زنده خواهد ماند و حماسه ای خواهد آفرید که خار چشم بدخواهانش گردد و سند افتخار مردمانش . تا آن روز بزرگ راه زیادی نیست پس دست یاری ملوان را چونان همیشه می فشاریم و با یاد خدا پای در راه پر فراز و نشیب لیگ پانزدهم میگذاریم .
به امید رسیدن آن روز بزرگ ...

برچسب‌ها: ملوان بندرانزلی لیگ برتر قوی سپید انزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

303 جوانان ملوان1394/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi