خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ذوب‌آهن را نبریم شرایط‌مان سخت می‌شود/ وضعیت سپاهان نگران‌کن

ذوب‌آهن را نبریم شرایط‌مان سخت می‌شود/ وضعیت سپاهان نگران‌کن
وریا غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه تیم سپاهان در دو دیدار اخیر مقابل نفت تهران و فولاد خوزستان پنج امتیاز از دست داده است، گفت: تازه در ابتدای لیگ هستیم و جایگاه سپاهان هم بد نیست، چون با یک برد هم می‌توانیم دوباره به صدر جدول برسیم. ما مقابل نفت واقعاً بد بازی کردیم ولی در بازی با فولاد نمایش خوبی داشتیم و با بدشانسی سه امتیاز نگرفتیم. با این حال معتقدم وضعیت سپاهان نگران‌کننده نیست و سه بازی اول را هم با برد پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد تقابل تیمش با ذوب‌آهن آنهم در شرایطی که سپاهان هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده و احسان حاج صفی را در اختیار ندارد، تأکید کرد: آنها بازیکنان تأثیرگذاری هستند و در کار دفاعی با غیبت عقیلی و خلیل‌زاده کارمان سخت می‌شود. با این حال علی احمدی آماده شده و بازیکنان دیگر هم هستند که بتوانند جای خالی غایبان را پر کنند. امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و شکست و تساوی در دو بازی قبلی را جبران کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی اخیر این تیم برابر ذوب‌آهن و پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی گفت: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند. امیدوارم بازی قشنگی شود و در نهایت ما سه امتیاز را بگیریم. حتی مساوی هم در دربی به دردمان نمی‌خورد و اگر این بازی را نبریم کار سپاهان سخت می‌شود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت به برتری دست یابیم.

برچسب‌ها: ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

142 ستاره بایرن1393/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi