خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ذوب آهن و رضایت کامل از گوش لبنانی

ذوب آهن و رضایت کامل از گوش لبنانی
شاگردان مجتبی حسینی توانستند تیم سقوط کرده ماشین سازی تبریز را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند تا همچنان بالاتر از سپاهان رده چهارم جدول را حفظ کنند. ذوبی‌ها در رقابت شانه به شانه با همشهری خود در تلاش برای حفظ جایگاه چهارم جدول هستند تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسند، این در حالی است که دو بازی پایانی لیگ برای سبزپوشان اصفهانی سرنوشت ساز است، هر چند رقابت در لیگ قهرمانان آسیا و دو مصاف سنگین پیش رو برابر العین امارات و الاهلی عربستان سبب شده تا ساق های بازیکنان این تیم خسته تر از همیشه باشد.

با این حال ذوب آهن امروز از یک امتیاز بزرگ بهره می برد و آن، دو بازیکن گوش راست این تیم است که عصای دست مجتبی حسینی در رقابت های حساس پایانی لیگ شده‌اند.

سید محمدرضا حسینی این روزها در شرایط ایده آلی به سر می برد و در هر بازی یک پاس گل می دهد تا خیال حسینی از این ناحیه راحت باشد.

هرچند حسینی در رقابت برابر ماشین سازی محروم بود اما جانشین او نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، ربیع عطایا در بازی دیروز جنگنده و با انگیزه بود و با دو، سه پاس گل و خلق چند موقعیت مسلم نشان داد بازیکنی قابل اعتماد است که می تواند نگرانی های سرمربی تیم را بابت جای خالی محمدرضا حسینی راحت کند.

برچسب‌ها: ذوب آهن اصفهان ذوب اصفهان ذوب آهن ربیع عطایا ایران لبنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

379 فرازمینی ها1396/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi