خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

پیروانی:پرسپولیس بااین شعارها به‌جایی نمی‌رسد

پیروانی:پرسپولیس بااین شعارها به‌جایی نمی‌رسد
پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار "مستر90" در مورد وضعیت و نتایج این روزهای پرسپولیس گفت: باید بگویم که پرسپولیس بازیکنان بزرگی را از دست داده است و به جای آنها نفرات جوانی جذب شده اند که احتیاج به زمان دارند، چهره هایی چون سیدجلال حسینی، دهنوی، مسلمان، خلعتبری، پولادی و چندین و چند نفر دیگر که جایگزینی آنها هم کار سختی است و هم احتیاج به زمان دارد. ما مشغول کار کردن هستیم و ذره‌ای آرام نمی‌نشینیم نمی‌ گویم عالی هستیم اما شک نکنید بهتر می‌ شویم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا دایی و اعضای کادرفنی نباید جایگزینی برای این نفرات انتخاب می‌ کردند گفت: ببینید یک مربی بدش نمی‌ آید بهترین بازیکنان را جمع کند و با بهترین تیم در مسابقات حاضر شود اما قانون سقف قراردادی که این فصل اعمال شد کار ما را مشکل کرد، شما ببینید خیلی از تیم ها بدون هیچ پرسش و پاسخی بهترین و گرانترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب کرده اند. اما پرسپولیس به خاطر تعهدش به قوانین در حد بضاعت خود عمل کرد. ما نفرات خوبی گرفته ایم اما موضوع این است که آنها جوان هستند واحتیاج به زمان دارد ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که ما 5 بازیکن بزرگ را از دست داده ایم و 5 بازیکن بزرگ ما هم مصدوم اند. جایگزین کردن این نفرات کار زمان بری است، این ها بهانه نیست واقعیت است و واقعیت این است که ما احتیاج به زمان داریم.

پیروانی با گلایه از شعارهای هواداران در بازی دیروز بیان کرد: من مخلص تمام هوادارانی هستم که در چنین شرایطی به استادیوم می‌ آیند تا از ما حمایت کنند. اما باید بیشتر صبوری کنند، دقیقه چهل و پنجم که وقت شعار دادن نیست. در همین هفته های اخیر رقبای ما از دقیقه 90 به بعد گل پیروزی را زدند و بازی را برده اند خب وقتی از دقیقه 45 جو استادیوم ها با این شعارها اینگونه بشود بازیکن جوان ما چگونه باید تمرکز داشته باشد. همانطور که گفتم ما نفرات جوانی جذب کرده ایم که احتیاج به فضای سالم و زمان دارند. امیدوارم هواداران پرسپولیس هوشیار باشند و درکنار پرسپولیس باشند نه مقابل پرسپولیس.

«تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که این تیم تاکتیک و برنامه مشخصی برای باز کردن دروازه رقبا ندارد» افشین پیروانی در پاسخ به این عده گفت: به خدا ما هم بازیکن بوده ایم هم کاپیتان، هم مربی بوده ایم هم سرمربی، مدارج مربیگری را هم همه را طی کرده ایم مطمئن باشید تمام راهکارها را امتحان کرده و می‌ کنیم. چون نمی‌ بریم این صحبت ها مطرح می‌ شود، ما طی همین 5،4 هفته چندین و چندبار تغییر سیستم و تغییر آرایش داشتیم اما واقعیت این است که ابزار هر مربی بازیکن است. ما مصدومان زیادی داریم و با رسیدن آنها مطمئنا شرایط فرق می‌ کند. به قول آقاغلام برادرم که می‌ گوید از هفته اول در شیراز علیه اش شعار دادند، خب مگر می‌ شود؟ جو حمایت و در کنار تیم بودن با مقابله خیلی تفاوت دارد.

پیروانی ادامه داد: من همین جا از تمام پیشکسوتان بزرگ و دوست داشتنی پرسپولیس دعوت می‌ کنم تا بیایند سر تمرین، متاسفانه دیده ام که برخی از پیشکسوتان عزیز مصاحبه کرده اند و گفتند که ما به آنها بها نمی‌ دهیم در حالی که اصلا چنین حرفی نیست. من همین جا از آنها دعوت می‌ کنم هر کس که دوست دارد و می‌ تواند نظری بدهد که به پیشرفت تیم کمک کند بیاید سر تمرین و تمرینات ما را ببیند. بیاید و ببیند که ما چه تفکراتی داریم و آیا نقطه نظرات آنها در تمرین انجام می‌ شود یا نه؟ آیا ما برنامه تمرینی تدوین شده داریم یا نه؟ همانطور که گفتم حالا وقت حمایت است و مطمئن باشید پرسپولیس به شرایط خوبش برمی گردد.

برچسب‌ها: پیروانی پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 2

465 پرسپولیس رزکان1393/06/04

شیاطین سرعتی: راست میگه دیگه به مولا

4 شهریور (16:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi