خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کلمبیا
اتحاد کلمبیا
16
809

داوید اوسپینا: شتزنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است

داوید اوسپینا: شتزنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است
داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی تیم فوتبال نیس که به تازگی با قراردادی 4 ساله به ارزش 3.2 میلیون پوند به آرسنال ملحق شد به سایت رسمی این باشگاه لندنی گفت: ما در کنار یکدیگر ترکیب درخشانی را در آرسنال به وجود می‌آوریم و از این بابت مطمئنم. حالا باید با آمادگی کامل در دسترس آرسن ونگر باشیم و اطمینان دارم که همه چیز در جریان بازی‌ها و تمرینات به خوبی پیش خواهد رفت.
وی با تمجید از هم‌تیمی‌هایش اظهار داشت: الکسیس سانچز و متیو دبیوشی هر 2 بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند و هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. اینکه بازیکنانی با چنین کیفیتی به جمع توپچی‌های لندن ملحق شده‌اند، برای آرسنال فوق‌العاده است.
اوسپینا که در سال 2008 از تیم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا به نیس فرانسه ملحق شد 189 بازی برای این تیم انجام داد و حالا برای قرار گرفتن در درون دروازه آرسنال باید با وویتخ شتزنی رقابت کند.
سنگربان 25 ساله آرسنال تصریح کرد: شتزنی دروازه‌بان بامهارت و فوق‌العاده‌ای است. به خاطر اینکه او در تیمی همچون آرسنال سنگربان شماره یک بوده طبیعی است که چنین کیفیتی داشته باشد. آرسنال همچنین دروازه‌بان دیگری به نام دیمین مارتینز دارد، هر دوی آنها جوان ولی خیلی باتجربه هستند.

برچسب‌ها: داوید کلمبیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

471 خداحافظ کاپیتان1393/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi