خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

بازگشت برزیل در دقیقه 100 کامل شد

بازگشت برزیل در دقیقه 100 کامل شد
به گزارش "ورزش سه"، برزیل یکی از اصلی ترین مدعیان فتح کوپا آمه ریکا در تابستان امسال محسوب می‌شود؛ آنها در دو مسابقه ابتدایی خود عملکرد فوق العاده ای داشته و به ترتیب با سه و چهار گل از سد تیم های ونزوئلا و پرو عبور کردند.

برزیل صدرنشین بامداد امروز در سومین دیدار خود در مرحله گروهی کوپا آمه ریکا رو در روی کلمبیا قرار گرفت و در یک بازی جذاب و دراماتیک نهایتاً موفق شد با نتیجه 2-1 از سد حریف خود عبور کند تا صدرنشینی خود را تثبیت کرده باشد.

اما برخلاف انتظار این کلمبیا بود که در دیدار برابر برزیل شروع خوبی داشت و موفق شد در دقیقه 10 گل برتری را به ثمر رساند. ارسال خوان کوادرادو به روی دروازه با ضربه استثنایی و برگردان لوئیس دیاز همراه شد تا کلمبیا با یک گل پیش بیفتد.

کلمبیا مقاومت خوبی از خود نشان داد اما نهایتاً در دقیقه 78 گل تساوی را دریافت کرد. ارسال رنان لودی به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده روبرتو فیرمینو همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حالی که داور مسابقه برای این بازی 12 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود و بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، برزیل در دقیقه 100 روی پاس فوق العاده نیمار و ضربه کاسمیرو به گل دوم دست یافت تا به یک پیروزی فوق‌العاده و دراماتیک دست یافته باشد. آنها همچنین با این برد صدرنشینی خود را در گروه تثبیت کردند.

برچسب‌ها: برزیل کلمبیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

140 ※宲會 King 會宲※1400/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi