خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

رونالدو: فینال لیسبون یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌ام است

رونالدو: فینال لیسبون یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌ام است
بسایت رسمی برنامه نود - بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بی‌شک رؤیای هر بازیکنی است، رؤیایی که تنها عده معدودی از فوتبالیست‌ها در دوران حرفه‌ای‌شان شانس رسیدن به آن را دارند.

به گزارش وب سایت نود، «كريستيانو رونالدو»، ستاره رئال‌ مادريد يكي از همين فوتباليست‌‌هاست كه تا حالا، نه يك بار بلكه دو بار اين جام را با دستانش لمس كرده است؛ اولين بار سال ۲۰۰۸ با منچستريونايتد و بعد از آن هم سال ۲۰۱۴ با رئال ‌مادريد. اين قهرماني دوم انگار نه فقط براي رئال - كه دهمين قهرماني اروپايي‌‌اش كه سال‌ها منتظرش بود را جشن مي‌گرفت - معنايي ويژه داشت، بلكه انگار براي كريستيانو رونالدو هم تجربه‌اي خاص به حساب مي‌‌آيد. او به روزنامه پرتغالي «اوژوگو» گفته است رسيدن به «لادسيما» آن هم در پايتخت كشورش خاطره‌اي است كه براي هميشه در ذهنش باقي خواهد ماند: «قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در ليسبون يكي از زيباترين و تعيين‌كننده‌ترين لحظات زندگي‌ام را رقم زد.» كريستيانو رونالدو در حالي در اين ديدار حضور پيدا كرد كه با آسيب‌ديدگي پا دست ‌و پنجه نرم مي‌كرد.

با اين حال او آخرين گل تيمش در اين بازي را از روي نقطه پنالتي زد تا در پيروزي ۴ بر یک‌شان مقابل اتلتيكو مادريدي كه تا دقايق پاياني یک بر صفر جلو بود، سهم داشته باشد. كريستيانو رونالدو از سوي اين روزنامه پرتغالي به عنوان بهترين ورزشكار ۳۰ سال اخير كشورش انتخاب شده و به همين مناسبت جايزه‌اي هم دريافت كرده است. او در مورد اين جايزه هم نظر هميشگي‌‌اش را داشت، اينكه جوايز فردي بدون كار تيمي به‌ دست نمي‌آيند: «جوايز فردي نتيجه كار گروهي تيم هستند، چه در رئال‌مادريد و چه در تيم‌ ملي.»

آيفون طلايي كريس با طرح توپ طلا

كريستيانو رونالدو هميشه سعي مي‌كند «استايل» خاص خودش را داشته باشد و اين را به خوبي مي‌شود از طرز لباس پوشيدن او فهميد. او حالا در مورد تلفن همراهش هم اين حس را پيدا كرده است. ستاره پرتغالي براي اينكه به همه بفهماند همان بازيكني است كه توپ طلاي امسال را گرفته است، بيشتر از هزار يورو خرج كرده تا طرح جايزه‌‌اش را روي تلفن همراهش بيندازد. اين كار را شركت سوئيسي «گلدن كانسپت» انجام داده و طرح انتخابي رونالدو را روي گوشي‌‌اش حك كرده است. آيفون ۶ رونالدو حالا كاملاً طلايي است و روي قاب پشتش، كمي پایين‌تر از لوگوي سيب گازخورده «اپل»، طرح توپ طلا ديده مي‌شود.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید کریس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

56 2

686 جیلیوس1393/12/03

اشلون13: بخورمش رونالدورو

4 اسفند (09:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi