خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

فاصله گرفتن رونالدو از روزهای اوجش

فاصله گرفتن رونالدو از روزهای اوجش
وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو در بازی میان رئال مادرید و دپورتیوو برای چهارمین بازی پیاپی نتوانست گل بزند تا پس از گل نزدن مقابل اسپانیول ، کوردوبا و اتلتیکو یک رکورد منفی و نسبتا بی سابقه را به جای بگذارد.

به گزارش وبسایت نود، مسی که فاصله چشمگیری با رونالدو داشت از فرصت گل نزدن های رونالدو استفاده کرده است و در حال حاضر فقط دو گل با او در لالیگا فاصله دارد. مسی ۲۶ گله است و رونالدو که بیش از یک ماه است که در لالیگا گلزنی نکرده است ، ۲۸ گل به ثمر رسانده است.تا پیش از کریسمس و پس از بازی رئال مادرید و آلمریا در روز ۱۳ دسامبر ، رونالدو ۲۵ گل زده بود و مسی ۱۳ گل اما این فاصله اکنون به شکل چشمگیری کاهش یافته است.
افت آمار گلزنی رونالدو از جام باشگاه های جهان آغاز شد. ستاره پرتغالی در دو بازی در این مسابقات مقابل کروز آزول و سن لورنزو گلزنی نکرد. رونالدو تا پیش از آن مسابقات در ۲۳ بازی رسمی ۳۲ گل زده بود و میانگین ۱،۳۹ گل در هر بازی را داشت که بهترین آمار دوران فوتبالش بود. از آن زمان تا کنون رونالدو ده بازی انجام داده است و فقط ۴ گل زده است. میانگین او در ده بازی اخیر ۰،۴ گل در هر بازی بوده است.
باشگاه رئال در حال حاضر شدیدا نگران عملکرد این بازیکن است. رونالدو از نظر روحی و بدنی در بهترین شرایط خود نیست. او مقابل دپورتیوو نیز یک موقعیت دروازه خالی را برای گلزنی از دست داد و البته بدشانس هم بود چرا که یکی از شوتهایش هم به تیرک خورد.
رونالدو در این فصل رکوردهای متفاوتی را شکست. او رکورد تاریخ رئال در خارج از خانه در لالیگا را شکست و با ۸۹ گل بالاتر از رائول قرار گرفت. او تبدیل به سریع ترین بازیکن تاریخ لالیگا در رسیدن به ۲۰۰ گل شد و برای رسیدن به این رکورد فقط به ۲۰۰ بازی نیاز داشت اما حالا از اوج خود فاصله گرفته است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید کریس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

56 2

633 جیلیوس1393/11/27

طوفان سرخ پوش: فروش مزایده خورشید عزیزی

28 بهمن (22:37)


شرلوک 22: کریس کریس و کریس خواهد ماند شایعه نسازید

28 بهمن (13:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi