خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

رحمان احمدی : هر دو تیم میتوانستند برنده باشند !

رحمان احمدی : هر دو تیم میتوانستند برنده باشند !
دروازه بان سپاهان معتقد است در دربي اصفهان، موقعيت ها زياد بودند و هرکدام از دو تيم مي توانستند پيروز از ميدان خارج شوند.
رحمان احمدی نظر خود را راجع به بازی دیروز تیم های سپاهان و ذوب آهن اینگونه بیان می کند: به نظر من، با توجه به شرایط تیم ها و جدول رده بندی، هر دو تیم برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودند، با فشاری که از ابتدای بازی وارد کردیم، توانستیم به خواسته مان که گل زدن بود، برسیم اما بعد از گل تمرکزمان را از دست دادیم و با حملاتی که ذوبی ها تدارک دیده بودند دروازه مان باز شد. ما باز هم می توانستیم گل های دیگری بزنیم حتی در صورت ده نفره شدن مان، اما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم. بهرحال ما برای رسیدن به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم اما این اتفاق نیافتاد.البته ناگفته نماند که تیم ذوب آهن هم موقعیت هایی داشت و می توانست برنده بازی باشد.
احمدی راجع به اخراج خود گفت: توپی پشت مدافعان ما ارسال شد و من رفتم برای جمع کردنش اما متاسفانه جهت باد باعث افت سرعت توپ شد، من مجبور شدم برای رسیدن توپ مکث کنم و به همین دلیل در مسیر کاوه رضایی قرار گرفتم، البته من هیچ ضربه ای به او نزدم اما چون در مسیر او بودم وی به من برخورد کرد و داور هم من را اخراج کرد، نمی دانم صحیح بوده است یا نه، اما هرآن چیزی که بود دیگر داور در سوت خود دمید و نمی توان اعتراض کرد.
وی ادامه گفت: از شانس ما، در ده دقیقه از نیمه اول باد و باران گرفت و شرایط جوی به گونه ای شده بود که همه چیز به هم ریخت و من خودم مانده بودم که چرا اینگونه شده است، اما در عین ناباوری در نیمه دوم هوا آنقدر صاف و بهاری شده بود که نمی شد تصور کرد این شرایط جوی در نیمه اول چگونه بوده است.
احمدی در پایان راجع به مصدومیت اش گفت: یک ضربه به شکمم وارد شد و هنوز درد دارم انشاالله تا روز سه شنبه که تمریناتمان آغاز می شود خوب شود.

برچسب‌ها: دربی اصفهان سپاهان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 0

258 سردآر آلمانی1393/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi