خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

عباس سروری: دربی اصفهان مساوی نمی‌شود‌

عباس سروری: دربی اصفهان مساوی نمی‌شود‌
خبرگزاری مستر90: مربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: با شرایط موجود، ترکیب هجومی تیم‌ها و نیاز هر ۲ طرف به ۳ امتیاز این دیدار به نظر نمی‌رسد که دربی با نتیجه تساوی پایان یابد.
عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شهرآورد اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اظهار داشت: دربی اصفهان همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده و امسال به دلیل شرایط موجود این حساسیت‌ها دوچندان شده است.
وی افزود: ذوب‌آهن با وجود شایستگی بازی هفته نخست را به ملوان واگذار کرد و البته سپاهان هم با خوش شانسی استقلال اهواز را شکست داد تا 2 تیم با این نتایج در هفته نخست با انگیزه‌ای مضاعف برای پیروزی در شهرآورد آماده شوند تا از کورس قهرمانی عقب نمانند.
مربی سابق تیم فوتبال سپاهان درباره شکست ذوب‌آهن در هفته نخست گفت: تیم‌های حرفه‌ای برای موفقیت به ابزار مناسب نیاز دارند در حالی که زمین نامناسب انزلی در شکست ذوب‌آهن موثر بود و اینگونه مشکلات در هنگام مسابقه تمرکز مربی تیم را به هم می‌زند.
وی درباره بازی هفته نخست سپاهان در برابر استقلال خوزستان هم بیان کرد: از تیمی مانند سپاهان که دارای شخصیت قهرمانی است انتظار بیشتری می‌رود و هواداران اینگونه تیم‌ها انتظار دارند تیم محبوبشان سراسر حمله باشد و با اقتدار رقبا را از پیش رو بردارد.
سروری با بیان اینکه سپاهان بازی چندان دلچسب و مقتدرانه‌ای مقابل استقلال خوزستان انجام نداد، تصریح کرد: سپاهان اردوهای تدارکاتی بسیار خوبی را پشت سر گذاسته و سرمربی قدرتمندی دارد ضمن اینکه اسکلت اصلی این تیم حفظ شده و بازیکنان هماهنگی خوبی داردند و این مسئله که تیم‌های در بازی نخست عملکرد خوبی ندارند نباید در مورد سپاهان هم اتفاق بیفتد.
وی بیان کرد: در بازی مقابل استقلال خوزستان هر 2 تیم بازی تقریبا برابری انجام دادند و معمولا در این شرایط تیم باتجربه‌تر راهی برای پیروزی پیدا می‌کند همانطور که در این بازی هم حاج‌صفی از یک لحظه غفلت مدافعان حریف برای ارسال پاس استفاده کرد و سپاهانی‌ها از معدود موقعیت‌های خود برای برد بهره بردند.
مربی سابق تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان اگر بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید به قدری قدرتمند ظاهر شود که زمین خودی و زمین حریف و رقیب ضعیف و رقیب قدرتمند برایش فرقی نداشته باشد و فقط با تفکر قهرمانی و کسب پیروزی به میدان رود.
وی درباره اینکه ممکن است باخت مقابل ملوان فشار روانی روی ذوبی‌ها داشته باشد، گفت: همیشه جدا از بحث فنی تفاوت مربیان در آماده‌سازی روحی روانی بازیکنان مشخص می‌شود و یک تیم حرفه‌ای پس از پایان یک بازی دیگر به نتیجه آن فکر نمی‌کند تمام تمرکزش را معطوف بازی بعد می‌کند و با توجه به تجربیات گل‌محمدی همین توقع از ذوب‌آهن می‌رود.
سروری با بیان اینکه بزرگترین اشتباه ذوب‌آهن برای فصل جدید از دست دادن کارلوس سانتوس بود، تصریح کرد: مهمترین موضوع برای یک تیم قهرمان حفظ ترکیب دروازه‌بان و مدافعان موفق تیم است که ذوب‌آهن با از دست دادن سانتوس این ترکیب عالی را از دست داد و هنوز مقداری ناهماهنگی در قلب دفاع این تیم دیده می‌شود و ممکن است از این نقطه در دربی آسیب‌پذیر باشند.
وی بیان کرد: به هرحال با شرایط موجود و ترکیب هجومی 2 تیم به نظر نمی‌رسد که دربی با نتیجه تساوی پایان یابد و 2 تیم برای ماندن در کورس مدعیان سراسر حمله و برای برد به میدان می‌آیند چون یک امتیاز به درد هیچ یک از 2 تیم نمی‌خورد.

برچسب‌ها: عباس سروری دربی اصفهان سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان بازی سپاهان و ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

335 افسی اصفهان (ح)1394/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi