خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

حواشی دربی حساس اصفهان

حواشی دربی حساس اصفهان
یک بار دیگر دربی از نوع اصفهانی و صنعتی آن در حال رسیدن است، جایی که دو تیم مدعی و پرقدرت این‌ روزهای لیگ روز جمعه باید در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر بروند تا اوج هنرنمایی تیم‌های برتر لیگ را شاهد باشیم.

این روزها ذوب‌آهن رقیب نمی‌شناسد و تمام حریفان ریز و درشت خود را یکی پس از دیگری از پیش روی برمی‌دارد آنها پس از شکست برابر تراکتور قبل از تعطیلات طولانی مدت لیگ تاکنون تیم‌های پرسپولیس، راه‌آهن و استقلال خوزستان را شکست داده تا نشان دهند فاصله‌ای برای بازگشت به همان ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا ندارند.

در طرف مقابل نیز سپاهانی قرار دارد که همیشه بوی قهرمانی از این تیم به مشام می‌رسد، این تیم شاید تاکنون در حد و اندازه خودش به لحاظ نتیجه‌گیری عمل نکرده اما برد هفته گذشته این تیم برابر فولاد آنهم در زمین حریف و با آن شرایط سخت بازهم طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را به قهرمانی امیدوار کرد.

با شرایطی که پیش آمده دربی بیست و هفتم فوتبال اصفهان برای هر دو تیم از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است، تفاوت این دربی با دیگر بازی‌های سپاهان و ذوب‌آهن طی سالیان اخیر این است که هم سپاهان و هم ذوب‌آهن در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و این موضوع می‌تواند بر جذابیت هر چه بیشتر دیدار اضافه کند.

یحیی گل‌محمدی در بازی رفت دو تیم که به تساوی انجامید نخستین تجربه‌‌‌اش را در دربی اصفهان تجربه می‌کرد و حسین فرکی نیز در بازی روز جمعه اولین دربی اصفهان را تجربه می‌کند که باید دید کدامیک از این دو سرمربی در پایان دیدار سربلند از زمین مسابقه خارج می‌شوند.

تنها نقطه منفی در کار تیم ذوب‌آهن در بازی روز جمعه غیبت کارلوس سانتوس و مسعود حسن‌زاده مدافع و مهاجم آماده این تیم است که می‌تواند یحیی گل‌محمدی را با چالش جدی مواجه کند.

سپاهانی‌ها اما برای این دیدار تمام بازیکنان خود به جز پسوس و محرم را که البته به غیبتشان عادت دارند در اختیار دارند و می‌توانند با تمام قدرت در این دیدار ظاهر شوند.

شاید به لحاظ مقایسه نتوان دربی اصفهان را با شهرآورد تهران مقایسه کرد چراکه بازی استقلال پرسپولیس یک دیدار برای تمام کشور است که طرفداران خاص خودش را دارد اما در صورتی که قصد داشته باشیم منطقی به دو شهرآورد تهران و اصفهان نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم که دربی تهران چیزی به جز هیاهوی پوچ رسانه‌ای نیست چراکه هیچیک از دو تیم پایتخت نمی‌توانند هوادارانشان را راضی به خانه‌هایشان بازگردانند و بازیشان هیچ چنگی به دل نمی‌زند.

اما سپاهان و ذوب‌آهن از آنجا که استرس کمتری نسبت به تیم‌های مشابه خودشان در دربی تهران برخوردارند می‌توانند به لحاظ کیفیت بالاترین سطح فوتبال ایران را به نمایش گذاشته و با ارائه یک بازی فراتر از سطح فوتبال ایران هواداران خودشان را نه تنها در اصفهان بلکه در کشور از ارائه یک فوتبال ناب سیراب کنند.

حالا که تمام کشور انتظار یک بازی خوب از دو تیم دارند، امیدواریم ترس از نباختن که در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس به وضوح مشاهده شده به نحوی که بازیکنان دو تیم را از دادن حتی چند پاس سالم عاجز می‌کند در دربی اصفهان رخنه نکند چراکه در آن صورت سبب دلزدگی فوتبالدوستان از تیم‌های اصفهان می‌شود.

خواهشی که می‌توان از بازیکنان دو تیم داشت این است که تا سرحد جان تمام تلاششان را برای کسب پیروزی در این دیدار انجام دهند و به هیچ عنوان به فکر مساوی نباشند چراکه نتیجه تساوی هیچ دردی را از این دو تیم دوا نخواهد کرد.

در روزهای جاری بودن آب در زاینده‌رود هر چند به میزان کم، به انتظار هنرنمایی مردانی از دیار این خطه می‌نشینیم تا به ایران نشان دهند این شهر زرخیز در تمام زمینه‌ها پیشتاز و پرچمدار در کشور است.

برچسب‌ها: دربی بی حاشیه دربی جذاب اصفهان سپاهان ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

293 سپاهان ماشاده1393/11/29

سارینو: سارینو: سلام 3 تا بازیکن فروشی دارم باتجربه.پول لازمم

30 تیر (18:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi