خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

بی بی سی جلوتر، ام اس ان امیدوارتر

بی بی سی جلوتر، ام اس ان امیدوارتر
طرفداری- تا هفته 23 در لالیگا رونالدو با 28 گل در صدر گلزنان لالیگا است و کریم بنزما با 12 و گرت بیل با 10 جمع گلزنی های مثلث bbc را به عدد 50 رسانده اند که 9 گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است.

اما در خط حمله آتشین بارسلونا لیونل مسی با 26 گل تقریبا خود را به رونالدو رسانده است و نیمار با 17 و سوارز با 4 گل آمار مثلث آبی اناری ها را به عدد 47 رسانده اند که تنها از میان دوبار توسط مسی با پنالتی به گل رسیده است. از نظر پاس گل نیز مسی با 13، سوارز با 8 و نیمار با 4 پاس گل در مجموع 25 پاس گل را ثبت کرده اند تا بالاتر از رئالی هایی باشند که 23 پاس گل (رونالدو 10، بنزما 8 و گرت بیل 5) داده اند.

مجموع امتیازات مثلث msn که شامل گل و پاس گل می باشد به عدد 72 رسیده که یک امتیاز کمتر از امتیاز 73 مثلث bbc است. البته در کوپا دل ری مثلث بارسلونا با 8 گل (3گل مسی، 4گل نیمار و 1گل سوارز)بالاتر از مثلث حذف شده رئال مادرید قرار دارد که تنها یک بار توسط رونالدو موفق به گلزنی شدند.

در لیگ قهرمانان اروپا هم مسی با 8، نیمار با3 و سوارز با 2گل موفق به ثمر رساندن 13گل برای بارسلونا شدند و از آن سو رونالدو و بنزما هر دو 5گل و گرت بیل 2گل به ثمر رسانده اند تا یک گل کمتر از بارسایی ها ثبت کرده باشند. البته در این میان دو گل رئالی ها توسط پنالتی های رونالدو به ثبت رسیده است.

در پاس گل هم مسی 2 و سوارز یک پاس گل به ثمر رسانده اند و از آن سو رونالدو 2، بنزما 2 و بیل یک پاس گل ثبت کرده اند که به معنای آن است که اگر مجموع گل ها و پاس گل ها را جمع کنیم مثلث رئال مادرید 17-16 پیش است.

البته به نظر می رسد برنده اصلی مثلث خط حمله دو تیم را محور اصلی این مثلث یعنی لیونل مسی و کریستانو رونالدو مشخص خواهند کرد و برنده نهائی آن ها خواهد توانست در مثلث مشهور دو تیم نقش بازی کند. با توجه به این که رونالدو در 8 بازی سال 2015 تنها 4 گل و مسی در 11 بازی 14 گل به ثمر رسانده اند روند پیش بینی ها به نفع مسی چربش بیشتری خواهد داشت. با این حال رونالدو نشان داده به مرور دوباره به اوج آمادگی مورد نظر می رسد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا بی بی سی ام اس ان کریستیانو رونالدو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

1,232 جادوگر ایرانی1393/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi