خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

نبرد فولادی در طوفان خاک/ فرکی به تیم سابقش رسید

نبرد فولادی در طوفان خاک/ فرکی به تیم سابقش رسید
در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه غدیر اهواز میزبان حساس‌ترین دیدار هفته بین فولاد و سپاهان خواهند بود. دو تیم فولادی در حالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که نزدیکی امتیازات این دو تیم باعث شده است این دیدار به یکی از حساس‌ترین دیدارهای آنها در طول چند فصل اخیر لیگ برتر تبدیل شود. با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب هوای اهواز در چند روز اخیر احتمال می رود این دیدار نیز در شرایط گرد و غبار سنگین برگزار شود.
بازگشت فرکی به اهواز پس از ۲۷۵ روز
فرکی که سال قبل هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت و موفق شد همراه با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد در انتهای فصل پیش از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا دراگان اسکوچیچ کروات جانشین او شود. فرکی آخرین بار روز ۲۴ اردیبهشت سال جاری در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی با فولاد رو به روی السد قطر قرار گرفت که آن دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ و حذف فولاد به پایان رسید. از آن روز تا روز بازی فولاد و سپاهان ۲۷۵ روز می‌گذرد و بدین ترتیب فرکی پس از ۸ ماه و ۴ هفته و ۲ دوباره روی نیمکت‌های ورزشگاه غدیر می‌نشیند.
شرایط متفاوت سپاهان و فولاد
فولاد در حالی روز جمعه میزبان سپاهان است که در دو هفته بعد از تعطیلات لیگ برتر حداکثر امتیازات را کسب کرده است. آنها که در دو بازی اخیر نیز در اهواز و همین ورزشگاه غدیر به میدان رفته‌اند ابتدا ۲ بر صفر راه آهن و سپس ۳ بر صفر استقلال خوزستان را شکست دادند تا به لطف لغزش نفت تهران و سپاهان در پایان هفته نوزدهم صدر جدول را نصیب خود کنند.
در سوی دیگر اما سپاهان شرایط چندان مساعدی ندارد. شاگردان فرکی دو هفته پیش برابر استقلال در دقیقه ۹۴ مغلوب شوت امید ابراهیمی شدند تا دست خالی به اصفهان بیایند و هفته پیش نیز در اصفهان با تساوی یک بر یک برابر نفت تهران متوقف شدند تا جایگاه دومی آنها قبل از تعطیلات به جایگاه چهارم تبدیل شود.
شیمبا و مساریچ، غایبان سرشناس
در سپاهان لوسیانو پریرا که چند سال سابقه بازی برای فولاد را دارد به دلیل ۳ اخطاره شدن این بازی را از دست داده است همچنین علی احمدی نیز که در بازی قبلی در پست دفاع چپ بازی می‌کرد نیز به دلیل مشابه در بازی جمعه حضور ندارد. فولاد نیز برای این بازی یک محروم مهم دارد و او کسی نیست جز لئوناردو مساریچ، دفاع مرکزی این تیم که پیش از این در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی فولاد به طور ثابت بازی کرده بود.
بازیکنان تماشایی: آلویز نانگ- عبدالله کرمی
فولاد در این چند فصل بازیکنان خارجی خوبی خریداری کرده است که آخرین آنها آلویز نانگ است. او از هفته شانزدهم وارد ترکیب فولاد شد و در ۴ بازی که برای فولاد به میدان رفته است ۴ گل به ثمر رسانده است، او که دروازه تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال خوزستان را باز کرده است روز جمعه هم امید اسکوچیچ برای فتح دروازه سپاهان است. در سوی دیگر چهره ویژه بازی روز جمعه عبدالله کرمی است، مدافع با تجربه‌ای که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی فولاد داشت اما در این فصل به سپاهان پیوست و روز جمعه برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد. کرمی در بازی رفت نیز تک گل سپاهان را به ثمر رساند، تک گلی که در ادامه با گل سروش رفیعی خنثی شد.
ترکیب احتمالی:
فولاد: علی سلیمی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، احمد آل نعمه، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، مهدی بدرلو، آلویز نونگ، چاگو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان
سپاهان: شهاب گردان، وریا غفوری، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، فوضیل موسایف، حسین پاپی، رسول نویدکیا، جواهیر سوکای، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی

برچسب‌ها: سپاهان فولاد خوزستان حسین فرکی نبرد فولادی خبر های سپاهان خورشید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 3

524 سپاهان خورشید1393/11/22

سپاهان ماشاده: علیرضا افغانی منم

22 بهمن (14:45)


القهدریجان: به امید قهرمانی سپاهان بزن لایک را

22 بهمن (14:21)


علی.حشمت: سپاهان باید ببره

22 بهمن (14:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi