خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

خلعتبری: فرکی مربی بزرگی است

خلعتبری: فرکی مربی بزرگی است
خلعتبری اعتقاد دارد هواداران سپاهان باید صبور تر باشند تا در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیرند. خلعتبری در خصوص شرایط سپاهان گفت و گویی با "مستر90" انجام داد:

نباید علیه پریرا شعار دهند

من در بازی با نفت تهران سه کارته بودم و بازی نکردم.چون بازی پخش نمی شد من نشنیدم که در ورزشگاه چه شعارهایی می دادند. به نظر این شعارها درست نیست و نباید علیه پریرا شعار می دادند. به هر حال او در این فصل گل های خوبی برای سپاهان زده و ممکن است این شرایط برای هر بازیکنی یپش بیاید.او فوتبالیست خیلی قوی است و در فولاد گل های زیادی زده . در این فصل هم پریرا در چند بازی در پست اصلی اش بازی نکرده و در بعضی از بازی ها هافبک چپ بوده و انتقاد در این شرایط نامردی است.

هواداران باید صبور باشند

حسین آقای فرکی شخصیت بزرگی دارند و برای تمام اهالی فوتبال و مخصوصا برای بازیکنان سپاهان قابل احترام هستند. هنوز اتفاق بدی نیفتاده و نباید با این شعارها تیم را بهم ریخت. نباید خودمان تیم را در این شرایط بهم بریزیم. باید هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردیم چون یک بازی مهم با فولاد داریم. باید به آقای فرکی احترام گذاشت چون از بزرگان فوتبال هستند. این مساوی چیزی از ارزش های ایشان و سپاهان کم نمی کند و هواداران باید صبور باشند.نتایج خوب سپاهان نزدیک است و هواداران باید صبور باشند و یک نتیجه دلیل نمی شود کسی شعار دهد.

امیدوارم طوفان شن برطرف شود

در بازی با فولاد چاره ای جز پیروزی داریم چون باید در کورس بمانیم. فولاد و نفت در بازی های قبلی بردند و ما هم باید برای اینکه در صدر جدول بمانیم در این بازی ببریم. به نظر من این بازی خیلی خوب می شود و دو تیم هجومی بازی می کنند. امیدوارم تا روز بازی طوفان شن و مشکلات اهواز هم برطرف شود تا بازی خیلی خوبی از آب دربیاید.

برای بازی آماده هستم

بازی سپاهان و استقلال خیلی خوب بود اما ترجیح دادم بعد از این بازی صحبتی نکنم. در حال حاضر هم مشکلی ندارم و برای بازی با فولاد آماده هستم . سرماخوردگی جزئی داشتم اما در حال حاضر بهتر هستم و می توانم بازی کنم.

برچسب‌ها: محمد رضا خلعتبری سپاهان حسین فرکی خبر های سپاهان خورشید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 3

269 سپاهان خورشید1393/11/20

بچه های بوشهر: تیم فقط و فقط سپاهان

21 بهمن (13:50)


علی.حشمت: فرکی دوست داریم.

20 بهمن (22:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi