خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: داربی می تواند تماشایی شود

ونگر: داربی می تواند تماشایی شود
آرسن ونگر می گوید با این که ۱۸ سال است که مربیگری آرسنال را به عهده دارد اما هنوز هم داربی شمال لندن برای او خاص است.

بازی شنبه مقابل تاتنهام در وایت هارت لین ، 700مین بازی ونگر با آرسنال در لیگ برتر و 45مین بازی او مقابل تاتنهام است.

توپچی ها بازی را مقابل رقیب در امارات با نتیجه ی 1-1 به پایان رساندند و ونگر اطمینان دارد که میزبانی تاتنهام برای آن ها مشکل ساز نخواهد بود.

"در داربی ها ، این که بازی در خانه ی کدام تیم است فرقی ندارد ، چون که یک تعهد بزرگ و یک بازی بزرگ است و ما بر کیفیت بازیمان تمرکز می کنیم و مهم نیست کجا بازی می کنیم و ما فردا هم همین کار را انجام می دهیم."

"البته که [دربی بازی خاصی است] زیرا هر دو تیم سخت تلاش می کنند و هر کدام می خواهند در بالای جدول باشند. این بازی می تواند خیلی جذاب باشد."

برد 0-5 آرسنال مقابل استون ویلا ، پنجمین برد متوالی آرسنال بود ، دوره ای از بازی ها که 4 کلین شیت را به دنبال داشت و ونگر باور دارد استحکام دفاعی تیمش یکی از دلایل موفقیت آن ها بوده است.

"[یک دلیل] اعتماد به نفس است که موجب شده است دفاع ما بهتر شود. فردا از آن نظر (دفاعی) آزمون خوبی برای ما خواهد بود. بعد از همه ی این ها ، وقتی اعتماد به نفس نداشته باشید ، فوتبالتان شکننده می شود."

"وقتی شما نتیجه های خوبی را گرفته اید ، این همه را قوی تر می کند و همه ی مدافعان ما ریکاوری کرده وبهبود یافته اند و البته این هم مهم است."

برچسب‌ها: آرسنال ارسن ونگر تاتنهام دربی شمال لندن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

312 آرسنـــال1393/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi