خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

آغاز رقابت آرسنال و تاتنهام برای خرید پاتریک ویرا آینده

آغاز رقابت آرسنال و تاتنهام برای خرید پاتریک ویرا آینده
توپچی‌ها قصد دارند برای به‌خدمت‌گیری پاتریک ویرا آینده با تاتنهام وارد رقابت شوند.

به گزارش مستر90، آرسنال معتقد است که لسلی اوگوچوکوو، بازیکن نوجوان فرانسوی باشگاه رِن، می تواند به پاتریک ویرا جدید تبدیل شود و توپچی‌ها در حال تدارک پیشنهاد تابستانی هستند.

این بازیکن 18 ساله پس از انجام اولین بازی خود در اواخر فصل گذشته، در این فصل تبدیل به عضو ثابت تیم اصلی باشگاه در لوشامپیونه شده است.

به نقل از L'Equipe، آرسنال چندین هفته است که پیشرفت هافبک مرکزی را دنبال می‌کند و علاقه‌مند به امضای قرارداد با او در تابستان است. این گزارش حتی می‌افزاید که توپچی‌ها به اوگوچوکوو به‌عنوان «ویرای آینده» نگاه می‌کنند.

با این حال، تاتنهام نیز می‌تواند با پافشاری در این رقابت برای جذب اوگوچوکوو، یک دربی نقل‌وانتقالاتی را در شمال لندن بوجود آورد. در کنار این دو باشگاه لندنی، بروسیا دورتموند نیز یکی دیگر از مشتریان اوست.

اوگوچوکو در این فصل برای رن ، 13 بازی در لیگ و 4 بازی در لیگ کنفرانس اروپا انجام داده است. او بازیکن ثابت تیم ملی زیر 18 سال فرانسه است، اما اخیرا به‌دلیل مصدومیت مچ پا بیش از یک ماه از میادین دور بود.

اوگوچوکوو از 13 بازی خود در لیگ، فقط 3 بازی را از ابتدا آغاز کرده‌است، بنابراین بعید بنظر می‌رسد که در صورت جذب در تابستان امسال مستقیما وارد برنامه‌های سرمربی تیم شود.

رن با این بازیکن جوان برای دو سال دیگر قرارداد دارد، در حالی که پورتال ترسنفرمارکت ارزش او را 2.5 میلیون یورو (2.1 میلیون پوند) ارزیابی می‌کند.

برچسب‌ها: فرانسه لسلی اوگوچوکوو لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه رن اخبار رن آرسنال تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

122 Sporties_fa@1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi