خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

مسی به آمار و ارقام رونالدو توجهی ندارد

مسی به آمار و ارقام رونالدو توجهی ندارد
بارسا شب گذشته در زمین الچه با نتیجه درخشان 6-0 پیروز شد تا همچنان نزدیکترین تعقیب کننده رئال مادرید باشد. بارتومئو در پایان این دیدار به خبرنگار کانال پلاس گفت:" بازی خوبی بود و یک نمایش کامل از بارسا شاهد بودیم. پس از زدن گل دوم، بازی عملا به نفع ما تمام شده بود.مسی بازهم بهترین بازیکن ما بود.او به آمار و ارقام بازیکنان دیگر(رونالدو) توجهی ندارد و کار خودش را انجام می دهد. لئو گل می زند و پاس گل می دهد و در مجموع، هدفش کمک به تیم است.با مسی، نیمار و سوارز، بارسا بهترین خط حمله دنیا را در اختیار دارد."

بارتومئو در مورد استراحت دادن انریکه به بسیاری از بازیکنان اصلی در مقابل الچه گفت:" فکر می کنم تصمیم درستی بود که انریکه اتخاذ کرد.این مساله باعث می شود که همه بازیکنان دارای انگیزه باشند و بازیکنان ثابت نیز کمی به استراحت پرداخته و تازه نفس تر از گذشته شوند." رئیس بارسا در مورد دیدار حساس مقابل اتلتیکو در کوپا دل ری گفت:" بازی رفت را با حداقل نتیجه پیروز شده ایم و معتقدم که در ویسنته کالدرون برای کسب پیروزی باید وارد زمین شویم نه مساوی."

برچسب‌ها: بارتومئو بارسلونا انریکه مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

97 12

783 Sevilla1393/11/05

10 بهمن (00:33)


مستر رادین: چی به ما رسید

8 بهمن (21:30)


نخبه تنها: مسی یکی از بهترین هاست و هیچکی ب پاش نمی رسه

5 بهمن (20:28)


بد خوب: مسی تکه

5 بهمن (19:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi