خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

تقاضاي مسي از بارتومئو: انريکه را برکنار کن

تقاضاي مسي از بارتومئو: انريکه را برکنار کن
به گزارش "مستر90"، طبق گزارش این شبکه تلویزیونی کاتالونیا، رئیس باشگاه بارسلونا با فوق ستاره شاکی خود پس از بازی با الچه دیدار داشته و در مورد اتفاقات اخیر باهم صحبت کرده اند. در این نشست، بارتومئو بطور کامل از مسی حمایت کرده و به او قول بهبود اوضاع را داده است.

طبق گزارش TV3، مسی به بارتومئو گفته است که در بارسلونا خوشحال نیست و احساس راحتی نمی کند. اینکه با لوئیس انریکه رابطه خوبی ندارد و از ایده های او خوشش نمی آید. بارتومئو نیز به مسی گفته است که نگران چیزی نباشد و او به دنبال یک جایگزین برای انریکه می گردد که در شرایط اضطراری بتواند تیم را جمع کند.
در این برنامه ادعا شده است که بارتومئو بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می شد به دنبال برکناری انریکه است و شاید یک ناکامی در بازی مقابل اتلتیکو در یکشنبه پیش رو، حکم به اخراج انریکه بدهد. البته این ادعا بلافاصله از سوی باشگاه بارسلونا تکذیب شد اما شواهد، بیانگر اتفاقات قریب الوقوع دیگری هستند.

برچسب‌ها: مسی انریکه بارسلونا بارتومئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

63 18

595 Sevilla1393/10/20

اسپارتاکوس اصل: دروغه فک کنم مسی هیچ وقت اینطوری حرف نمیزنه ها!

25 دی (20:31)


بارسا ی مسی: بچه جاجرم همین انریکه 5 تایی که میگی گند زد به بهترین فرصت بارسا برای صدر نشینی فقط برای لج بازی با فوق ستارش!

20 دی (18:15)


بچه جاجرم: من حرف پسران استقلالی رو قبول ندارم چون انریکه خوب کار کرده همین دیشب ۵ تا زد

20 دی (17:49)


-پسران استقلالی: لیونل سپیده مسی قدرتش بیشتر از انریکه بود مسی با بارسا بزرگ شد و به این تیم کمک کرد حالا انریکه اومده میخواد 1 ساله تیمو خراب کنه

20 دی (15:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi