خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

غریبی: عنایتی رهبر تیم ما بود

غریبی: عنایتی رهبر تیم ما بود
غریبی در مورد شرایط پدیده مشهد گفت: 10 روزی در کیش بودیم، اردوی فوق العاده سنگینی داشتیم. همه بچه ها راضی بودند بازیکنان جدید هم از لحاظ اخلاقی و روحی با هم هماهنگ شدند، قرار بود یک اردوی دیگر هم برویم که لغو شد و فعلا در مشهد تمرین می‌ کنیم. در ادامه حتما بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد چون خیلی به این بازی ها نیاز داریم تا زیاد هم از شرایط مسابقه دور نشویم.

وقتی از این بازیکن سوال شد فکر می‌ کند جایگزین بازیکنانی که از دست داده اند خوب هستند یا خیر پاسخ داد: بازیکنانی که از تیم ما جدا شده اند کیفیت بالایی داشتند، بخصوص آقارضا عنایتی که خودش رهبر تیممان بود. حیف شد که جدا شد ولی او به همان مسیری رفت که قلبش می‌ خواست گرچه ما دوست داشتیم که کمکمان کند. امیدوارم روزی با او دوباره همبازی شوم. همچنین بازیکنانی چون وحید امرایی و عباس محمدرضایی که نیم فصل اول خیلی به ما کمک کردند. صددرصد بچه های خوبی را از دست دادیم اما بازیکنان خوبی چون غلامی، حقیقی، نظری و غیره را به تیم مان اضافه کردیم که قابلیت های بالایی دارند.

بازیکن پدیده در مورد افت تیمشان در هفته های پایانی نیم فصل اول نظرش را اینگونه بیان کرد: شاید حضور ما در تورنمنت جام‌حذفی باعث شد کمی تمرکزمان را از دست بدهیم چون آن موقع مجبور می‌ شوی کمی ریسک کنی شاید اگر ما مقابل تیم لیگ دویی خونه به خونه حذف می‌ شدیم 4 برد خوب در لیگ می‌ آوردیم. در حال حاضر فقط به آینده روشن پدیده فکر می‌ کنیم.

غریبی در پایان افزود: انشاالله تیم‌ملی ما عراق را هم شکست دهد و ما به مراحل بالاتر برویم و به استرالیا بخوریم تا آن بازی معروف دوباره تکرار شود.

برچسب‌ها: پدیده غریبی عنایتی تیم ملی جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

410 لیورپول کلوپ1393/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi