خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

ستاره دیروز استقلال و شماره 10 امروز تیم ملی!

ستاره دیروز استقلال و شماره 10 امروز تیم ملی!
امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تیم شکست‌ناپذیر استقلال مجیدی در لیگ بیست و یکم که با گل‌ها و عملکرد خود نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد، در دومین اردوی متوالی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم حاضر شد تا در پایان یک فصل پر افت و خیز در شارلوا بلژیک، بار دیگر در فضای ملی تنفس کند.

حسین‌زاده که از روزهای درخشش در کنار اللهیار صیادمنش در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی برابر آلمان و سایر رقبای قدر آن دوره زمان زیادی نگذشته، حالا در شرایطی در تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کند که در غیاب لژیونرها و ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس، فرصت بازی با پیراهن شماره 10 تیم ملی را در برابر تیم امید به دست آورد و با این لباس ارزشمند به میدان رفت.

حسین‌زاده که آبان ماه 23 ساله خواهد شد، در شرایطی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده که اولین بازی ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی در برابر کره انجام داد و پس از آن در بازی برابر لبنان و الجزایر پیش از جام جهانی و دیدار مقابل کنیا در نوروز امسال، سه تجربه دیگر بازی در لباس تیم ملی را به دست آورد.

برچسب‌ها: تیم ملی جام ملت های آسیا امیرحسین حسین زاده امیر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

65 Arums1402/03/18

Sdfdsgfg: سی جی خ

19 خرداد (01:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi