خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

مسی: سکوتم را شکستم چون جو باشگاه را آشفته دیدم

مسی: سکوتم را شکستم چون جو باشگاه را آشفته دیدم
ستاره آرژانیتنی بارسلونا تأکید کرد فقط به خاطر تیم و اینکه هم‌تیمی‌هایش تمرکز و روحیه‌اش را از دست ندهند، به شایعاتی که درباره آینده او در نیوکمپ ساخته شده، پاسخ داده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی‌ بارسلونا درباره جنجال‌های رسانه‌‌ای که اخیراً درباره آینده او در بارسلونا و بروز اختلاف میان وی و لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها به وجود آمده است، گفت: این بار تصمیم گرفتم حرف بزنم، چون جو رختکن تیم آشفته شده بود. همه بازیکنان از آنچه در رسانه‌ها منتشر شده است، عصبانی هستند. چیزهایی گفته شده است که هیچکدام از آنها صحت ندارند. به این که اخبار تیم‌مان به رسانه‌ها درز پیدا کند عادت کرده‌ایم، چون همیشه این اتفاق رخ می‌دهد. در مورد شایعات اخیر اما باید بگویم که هیچ یک از آنها صحت ندارند و باعث ایجاد سوءتفاهم شده‌اند که نتیجه‌اش ضربه خوردن تیم‌ بوده است. من پیش از این هرگز چیزی را انکار نکرده بودم اما این بار شرایط فرق می‌کرد. دیگر وقتش شده بود که به این شایعات پایان دهیم. من از چیزهایی که این اواخر درباره بارسلونا گفته شده است ناراحتم.

مسی درباره شایعاتی که از احتمال خروج او از تیم ملی آرژانتین حکایت دارند هم اظهار داشت: این خبر حقیقت ندارد، چون من نمی‌خواهم تیم ملی را ترک کنم و هرگز پیش نیامده است که دعوت به اردوی تیم ملی را رد کنم. من همیشه خواسته‌ام در کنار آرژانتین باشم و همیشه آماده خدمت به تیم بوده‌ام. لازم نمی‌بینم که توضیح بیشتری در این ارتباط بدهم. من با تاتا مارتینو، مربی تیم ملی آرژانتین هیچ حرفی در این خصوص نزده‌ام. هر وقت که او بخواهد من آماده‌ام که به تیم ملی کمک کنم.

مهاجم بارسا درباره موضوع اختلاف میان او و کارلوس توس، مهاجم تیم ملی آرژانتین و یوونتوس هم عنوان کرد: من هرگز با توس مشکلی نداشته‌ام و همه ما خوشحالیم که او دوباره به تیم ملی بازگشته است. در فوتبال سخت است درباره بی‌عدالتی صحبت کنیم اما من فکر می‌کنم که آرژانتین به خاطر کیفیت بازی‌هایش و شخصیتی که بازیکنانش دارند، شایسته کسب یک جام است.

برچسب‌ها: مسی سکوت شکست

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

51 2

474 آث‌ میلان‌1393/10/24

شاهو1234: فقط مسی

24 دی (18:20)


فیورنت: کاش که نره

24 دی (17:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi