خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

هواداران خیابان هتل تیم ملی را بستند!

هواداران خیابان هتل تیم ملی را بستند!
ازدحام هواداران تیم ملی فوتبال ایران در خیابان اطراف هتل محل اقامت ملی پوشان پای پلیس را به وسط کشاند.

به گزارش خبرگزاری ها از ملبورن استرالیا، تیم ملی فوتبال ایران امروز موفق شد با نتیجه دو بر صفر بحرین را در اولین مسابقه جام ملت های آسیا از پیش روی خود بردارد در شرایطی که خیل عظیم تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه باعث شده بود ملی پوشان احساس میزبانی در بازی داشته باشند.

پس از بازی هواداران تیم ملی برای جشن و پایکوبی در مقابل هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شده و حواشی جالبی را رقم زدند.

هواداران تیم ملی خیابان هتل محل اقامت تیم ملی را بند آوردند و این مسئله باعث شد پلیس وارد عمل شده و تماشاگران را متفرق کند. در این میان تعدادی از هواداران از مردم می خواستند خیابان را ترک کنند اما هواداران می خواستند که با اعضای تیم ملی عکس یادگاری بگیرند که پلیس با این امر موافقت نکرد.

در نهایت مسئولان تیم ملی قول دادند فردا ساعت ۸:۳۰ صبح دم در هتل تیم ملی بازیکنان با مردم دیدار داشته باشند که البته بسیاری از آنان این قول را قبول نکردند. با این حال پس از ۱۵ دقیقه مردم خیابان مقابل هتل تیم ملی را ترک کردند. چیا فوادی در حال تصویربرداری از صحنه های جالبی که اتفاق افتاده بود توسط پلیس استرالیا، مجبور به پاک کردن فیلم ها و عکسهایش شد.

البته این اتفاق در برزیل هم برای تیم ملی فوتبال ایران افتاد و البته هیچ بازیکنی هم به هواداران عکس و امضا ندادند. در سیدنی ایرانی ها بیشتر از ملبورن هستند و پیش بینی می شود که تیم ملی در سیدنی هم بیشترین طرفداران را پس از تیم ملی استرالیا داشته باشد.

برچسب‌ها: ایران ملبورن جام ملت ها آسیا 2015

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

237 1

2,280 رها خانوم1393/10/22

King Amir: تیم میخرم هرکی میفروشه بیاد خصوصی.

3 آبان (16:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi