خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

مهمترين رقبای ايران چه کسانی هستند؟

مهمترين رقبای ايران چه کسانی هستند؟
جام ملت هاي آسيا 2015 در استراليا در شرايطي برگزار خواهد شد که تيم هاي عربي در مجموع موفق ترين گروه حاضر در اين رقابت ها تشکيل مي‌ دهند.
به گزارش "مستر90"، در بین تیم های عربی؛ عربستان 3 بار، عراق یک بار و کویت یک بار فاتح جام ملت ها شده اند و البته این کشورها در استرالیا اکثریت را تشکیل داده اند. در حال حاضر عربستان، عراق، قطر، بحرین، امارات، اردن، فلسطین، کویت و عمان در این رقابت ها حاضرند که نیمی از شرکت کنندگان این مسابقات را شکل می‌دهند.
تیم ایران که با سه تیم بحرین، امارات و قطر همگروه است، مهمترین رقیب منطقه ای و قاره ای اعراب به حساب می‌ آیند و احتمالا در مرحله بعد نیز مقابل یک تیم عربی دیگر (احتمالا عراق) قرار خواهد گرفت. اما شرایط تیم های عربی شرکت کننده در جام ملت ها به شکل است؟
بهترین نسل اماراتی
سفیدها: تیم امارات عربی متحده که در سابقه خود یک بار حضور در فینال جام ملت های آسیا را دارد، با یکی از بهترین تیم های تاریخ خود وارد استرالیا شده است. آنها مثل دوره پیش در روز پایانی مرحله مقدماتی مقابل ایران قرار می‌ گیرند. در حالی که نسل خوبی در اختیار دارند، نسلی که عناوین و موفقیت های زیادی کسب کرده است.
به امید دیدار با عراق
سیاه ها: تیم‌ملی عراق، در بازی امروز مقابل ایران نشان داد که هنوز فاصله زیادی با شرایط خود در دهه 80 دارد و البته تیمی نیست که در سال 2007 قهرمان آسیا شد. آنها که در دوره گذشته مغلوب ایران شدند، ممکن است در یک چهارم نهایی دوباره به تور ما بخورند و فوتبالدوستان ایرانی عقیده دارند در این صورت تیم‌ملی به نیمه نهایی صعود خواهد کرد. اما خب کسب نتیجه همواره سخت تر از پیش‌بینی است.
قطر و پتانسیل شگفتی
زرشکی ها: قطر بعد از تاج گذاری در جام خلیج فارس با یک مربی الجزایری به نام جمال بلماضی با قیافه یک مدعی وارد رقابت ها می‌ شوند. آنها که بعید است از مرحله یک چهارم نهایی پیش تر بروند، با بازیکنان خارجی و روحیه خوب برای ایران مشکل خواهند ساخت.
بحرین به امید اتفاقات
سرخ ها: ما از بحرین خاطرات خوبی نداریم اما آنها دوباره در جام ملت های آسیا حاضرند. بحرین که بهترین نتیجه خود در تاریخ جام ملت ها را در سال 2004 به دست آورده، با تغییر در کادرفنی و اخراج عدنان حمد با یک مربی جدید و بومی وارد رقابت ها شده است. آنها در دوره اول با ایران بازی دارند و با توجه به شرایط کسی حساب چندانی روی آنها بازنکرده است.
غول سرماخورده عربی
سبزها: تیم‌ملی عربستان، قدرت سنتی آسیا و مهمترین تیم عربی است که با هدایت کازمین اولاریو مربی مشهور اهل رومانی در جام ملت ها حضور دارند. آنها بعد از قهرمانی در جام ملت های 1996 هرگز توفیق خاصی در این رقابت ها نداشته اند اگرچه در دهه 80 و 90 با 2نسل طلایی موفقیت خارق العاده ای کسب کردند.

دردسرسازهای جوانمرد
نشامی ها(جوانمردها): اردن تیمی است جاه طلب و خطرناک که چندان حسابی روی آنها باز نشده است. آنها با هدایت ری ویلکینز هافبک مشهور تیم‌ملی انگلیس در دهه 80 در جام ملت های آسیا حضور دارند و در گروه آخر با عراق و فسلطین و ژاپن همگروه اند. به نظر می‌ رسد اردن که در دوره قبلی هم تیم خوبی داشت برای عراق دردسر درست کند. با این حال این تیم سفید و قرمزپوش که در رده 152 رده‌بندی فیفاست، به دشواری می‌ تواند به صعود امیدوار باشد.

عمان بختی ندارند
رزمندگان سرخ: مهمترین ویژگی تیم عمان استفاده از پل لیگوئن سرمربی مشهور فرانسوی است. اما این تیم درجه دوم آسیا با استرالیا و کره جنوبی همگروه است و تقریبا هیچ آدم عاقلی روی صعود آنها از گروه شرط نمی‌ بندد. عمانی ها که تیم 93 رنگینک فیفا هستند به علی الحبسی کاپیتان معروف خود دلبسته اند.

دوران سپری شده کویت
آبی ها: مدت ها از زمانی که تیم‌ملی کویت قدرت بزرگ آسیا بود می‌ گذرد. آنها بعد از نسل دهه 90 دیگر دوره درخشانی در فوتبال آسیا نداشته اند و صرف حضورشان در جام ملت های آسیا برایشان موفقیت آمیز است. کویت در گروه اول این رقابت ها حضور دارد و بعید است که با هدایت نبیل معلول چیزی بیشتری از یک پیروزی در انتظار آنها باشد.

فلسطین به امید حضور آبرومند
شوالیه ها: تیم‌ملی فلسطین کم سابقه ترین تیم عربی در رقابت های آسیایی است. این تیم که با قهرمانی در چلنج کاپ به عنوان تیم آخر در جام ملت ها حضور پیدا کرده، در رده‌بندی فیفا رتبه 113 را دارد. بدون شک کسی روی فسلطین سفید و قرمزپوش حسابی باز نکرده اما آنها برای نمایش آبرومند وارد رقابت ها می‌ شوند. برای فسلطینی ها احتزاز پرچمشان در استرالیا مهمترین دستاورد خواهد بود.

برچسب‌ها: ایران جام ملتهای آسیا2015 جام ملت ها آسیا 2015 جام ملت های آسیا تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 6

669 ارتش سرخ 666661393/10/15

King Amir: تیم میخرم هرکی میفروشه بیاد خصوصی.

3 آبان (16:11)


جوان آریا: امارات

28 دی (13:18)


22 دی (20:48)


F.c.barca: امارات و قطر

20 دی (14:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi