خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

گارسیا: توتی نابغه است

گارسیا: توتی نابغه است
پس از تساوی 2-2 برابر لاتزیو، رودی گارسیا سرمربی رم به تمجید از کاپیتان فرانچسکو پرداخته و او را «نابغه» نامیده و توضیح داده که در رختکن به بازیکنانش برای بازگشت به بازی روحیه داده است.
جالوروسی در نیمه اول دربی دو گل دریافت کرد و با شکست به رختکن رفت، اما با اتکا به کاپیتانش در نیمه دوم بازی را تساوی کشاند.
«وقتی 2-2 مساوی می کنید، بهتر است که 2-0 عقب افتاده باشید و جبران کنید و این طور بهتر از هر شکل دیگری است. بچه ها در نیمه دوم فوق العاده بودند و خیلی خوب واکنش نشان دادند.»
«لاتزیو در نیمه اول موقعیت های زیادی نداشت و بیشتر ما به آنها هدیه دادیم. باید بهتر شویم، چون می دانستیم که با توجه به سرعت کاندروا و فلیپه اندرسون نباید به سادگی توپ ها را از دست بدهیم.»
ژروینیو به جام ملت های آفریقا رفته و به همین دلیل رم مجبور شد تا با تغییراتی در ترکیبش کنار بیاید.
«سیستم نیمه اول هم خوب بود، اما مشکل این بود که پیانیچ خیلی به عمق رفته بود و ما به این نیاز داشتیم که توتی را به محوطه جریمه بفرستیم.»
«در این بازی به حضور بیشتر کاپیتان در محوطه جریمه در نیمه دوم بیشتر نیاز داشتیم. نیازی نبود که برگردد، چون پیانیچ در آن منطقه بود، به همین خاطر خط دفاعی لاتزیو را عقب راندیم.»
«بازی تیم دوم برابر تیم سوم بود و به بازیکنانی نیاز داشتم که 100 درصد آماده باشند. لیاییچ نمی توانست بیش از 45 دقیقه بازی کند.»
«بین دو نیمه به تیم گفتم که این بازی تمام نشده و آنها با 2-2 کردن بازی ثابت کردند که درست گفتم.»
«ما در نیمه دوم 30 دقیقه عالی بازی کردیم، فوتبال خوبی بازی کردیم و از سمت چپ حرکاتی فوق العاده داشتیم، از جمله پاس هولباس که به گل دوم کاپیتان منجر شد.»
«توتی یک نابغه است و این را نشان داد. او قبلا گفته بود که این بازی مال خودش است و درست می گفت.»
«حالا با یوونتوس برابریم، هر چند هدف ما این بود که به تنهایی صدرنشین باشیم. امشب تیم چهارم به مصاف تیم اول می رود و مشخص است که پیروزی ناپلی را ترجیح می دهیم.»
ماتیا دسترو روی نیمکت نشسته بود و بحث انتقال او به میلان داغ است.
«ماتیا بازیکنی فوق العاده است و ما بازیهای زیادی در نیمه دوم فصل خواهیم داشت، از جمله بازیهای کوپا ایتالیا و لیگ اروپا. برای همه فرصت هست.»

برچسب‌ها: توتی گارسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

289 فوتبال محمد1393/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi