خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

گارسیا: ژکو-توتی امکان پذیر است

گارسیا: ژکو-توتی امکان پذیر است
رودی گارسیا سرمربی رم گفتگویی با آر ام سی اسپرت داشته که رته اسپرت آن را پخش کرد.
مربی فرانسوی در ابتدای مصاحبه گفت: «فصولی که به مسابقات بین المللی مهم ختم می شوند، مثل جام جهانی یا جام ملت ها، ویژه هستند. وقتی به رم آمدم مشغول احیای مایکون شدیم، بازیکنی که همه می گفتند تمام شده اما فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت و به جام جهانی رفت. می دانم که بازیکنان اروپایی خیلی انگیزه دارند تا به جام ملت ها بروند. کاپیتان ما شگفت انگیز است، در داخل و خارج میدان بازیکنی فوق العاده است. قهرمانان بزرگ متواضع هستند، آنها به فکر تیم هستند، بدیهی است که فرانچسکو همین طور است. نمی دانم در شهر رم او مهمتر است یا پاپ. او به فکر تیم است و پیراهن جالوروسی برایش مثل پوست دوم است. به همین خاطر است که با این سن هنوز از تمرین و بازی لذت می برد و بازیکنی بزرگ است. یکی از اهدافم این است که با کاپیتانم قهرمان شوم.»
گارسیا در مورد فعالیت های رم در بازار و لوکاس دینیه گفت: «در بازار عالی بودیم. او خیلی انگیزه دارد و خوشحال است که به اینجا آمد.»
«هدف ما صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان است. مربیان فرانسوی زیادی نیستند که در لیگ های بزرگ خارج فعالیت کنند. من هستم و ونگر در آرسنال. اما مدرسه مربیگری در فرانسه هنوز سطح بالاست. مربیگری در خارج تجربه ای فوق العاده است. در رم زبان ایتالیایی را یاد گرفتم و با شهر و فرهنگی شگفت انگیز آشنا شدم. ایتالیا کشور زیبایی است و هر چند فرانسوی هستم اما با من مثل یک رمی رفتار می کنند. محبت هواداران ما واقعا جالب توجه است.»
از سرمربی رم پرسیده شد که آیا در اندیشه مربیگری در تیم ملی کشورش است.
«فعلا که می خواهم با رم قهرمان شوم، بعد در آینده باید ببینیم چه پیش می آید. همیشه خواستار این بودم که برای مدتی طولانی در باشگاهم بمانم. وقتی در لیل بودم فکر می کردم که کل دوران کاری ام را آنجا سپری می کنم، و حالا در رم هستم.»
در مصاحبه با گاتزتا هم از گارسیا پرسیده شد که آیا ممکن است در خط حمله رم از ترکیب توتی و ژکو بهره ببرد.
«بله، مقابل تیم هایی که با پنج دفاع بازی می کنند می توان با 4-3-3 از چنین ترکیبی استفاده کرد. یک راه دیگر هم این است که فرانچسکو پشت سر ژکو بازی کند، مشغول کار روی این گزینه هستیم.»

برچسب‌ها: گارسیا توتی ژکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

382 فوتبال محمد1394/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi