خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

ایران 2- بحرین 0.تیم ملی کشورمان جام را با پیروزی آغاز کرد

ایران 2- بحرین 0.تیم ملی کشورمان جام را با پیروزی آغاز کرد
تیم ملی کشورمان جام شانزدهم را با پیروز آغاز کرد. شاگردان کارلوس کی‌روش که در نخستین بازی خود در این جام بحرین را پیش‌ روی خود می‌دیدند با یک بازی روان و منطقی و با دو گل از سد حریف خود گذشتند تا با خیالی آسوده به بازی دو خود برابر قطر بیندیشند.

به گزارش تابناک، تیم ملی کشورمان در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در گروه C این رقابت‌ها با سه تیم عربی بحرین، قطر و امارات متحده عربی هم‌گروه است و در اولین دیدار خود به راحتی از سد بحرین گذشت. احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی دو گل ایران را به ثمر رساندند. پیش از این بازی هم امارات با نتیجه 4-1 از سد قطر گذشته بود تا به لطف تفاضل گل بالاتر از ایران در این گروه قرار گیرد. ایران در دومین بازی خود روز پنجشنبه به مصاف قطر می‌رود.
گزارش بازی:

45:00+01 در آخرین ثانیه‌های بازی احسان جاج‌صفی روی یک توپ برگشتی به زیبایی و با پای غیرتخصصی‌اش دروازه بحرین را گشود تا ایران با پیروزی به رختکن برود. ارسال کرنر تیموریان با خروج نامناسب دروازه‌بان بحرین همرابود و پشت محوطه جریمه توپ روی پای راست حاج‌صفی جفت و جور شد تا در قعر دروازه بحرین جای بگیرد.

71:00 گل دوم برای ایران. بار دیگر یک کرنر از آندرانیک تیموریان و یک گل دیگر برای ایران. ارسال اندرانیک تیموریان با ضربه شجاعی در گوشه دروازه بحرین جای گرفت تا ایران صاحب دومین گل این بازی شود.

برچسب‌ها: بازی ایران-بحرین گلزنی احسان حاج صفی جام ملت های آسیا جام ملت های اسیا 2015 استرالیا برد ایران مقابل بحرین برد ایران بحرین تیم ملی جام ملت ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

723 32

1,165 آلمان 70001393/10/21

King Amir: تیم میخرم هرکی میفروشه بیاد خصوصی.

3 آبان (16:14)


گریز: ایول به ایران باور کنید استرالیا هم نابوده

22 دی (14:44)


دادلی بوی: نایب قهرمان میشیم

22 دی (13:20)


پامپلونا: آخ. علی کریمی کجایی این عربارو .

22 دی (09:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi