خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

عقیلی: درباره خارجی های سپاهان نظری ندارم

عقیلی: درباره خارجی های سپاهان نظری ندارم
هادی عقیلی در مورد شرایط این اردو به خبرگزاری ها گفت: همه چیز خوب است و اردوی خوبی را سپری می‌ کنیم، مجبور شدیم یک بار دیگر در این فصل به بدنسازی بپردازیم و همه این ها به خاطر تعطیلی طولانی مدت لیگ است، بعد از این اردو به اصفهان می‌ رویم و فکر می‌ کنم یک اردوی دیگر در تهران داشته باشیم.
وقتی از او سوال شد بازی های تدارکاتی چقدر به هماهنگی بازیکن کمک می‌ کند پاسخ داد: تا الان یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و فردا هم با ملوان بازی داریم. بالاخره همه تیم ها نیازمند بازی کردن هستند تا از شرایط مسابقه دور نمانند. امیدوارم بازی های لیگ را طوری برگزار کنند که هر 5 روز یک بار باشد. مثل کاری که در فوتبال روز دنیا رخ می‌ دهد. برخلاف آن چیزی که می‌ گویند هفته یک بار بازی کردن خوب نیست.
عقیلی نظرش را در مورد جذب بازیکن جدید اینگونه بیان کرد: ما دو بازیکن خارجی گرفتیم؛ یک برزیلی و یک ازبکستانی که نمی‌ توانم نظری راجع به آنها بدهم همه چیز در نیم فصل دوم مشخص می‌ شود.
وقتی از این بازیکن سوال شد اصلی ترین مشکل سپاهان در نیم فصل اول چه بود گفت: مشکل خاصی که نبود فقط در مقاطعی در کسب نتیجه ناموفق بودیم.

عقیلی در پایان در مورد رقیبان سپاهان افزود: خود من بیشتر 3، 4 تیم بالای جدول را دارای شانس قهرمانی می‌دانم.

برچسب‌ها: سپاهان هادی عقیلی اردو عقیلی اظهار نظر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 1

295 سپاهان خورشید1393/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi