خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

معاوضه احتمالی ستاره اتلتیکو مادرید با آنتوان گریزمان

معاوضه احتمالی ستاره اتلتیکو مادرید با آنتوان گریزمان
پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که دو باشگاه اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر معاوضه دو بازیکن، آنتوان گریزمان و سائول نیگوئز در حال مذاکره هستند.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان آن چنان که باید، نتوانست در لباس آبی اناری خوش بدرخشد و حالا در خط حمله بارسلونا شاهد ترافیک سنگینی برای فصل بعد خواهیم بود. از این رو سران بارسا به دنبال جذب یک هافبک مرکزی هستند. خوان لاپورتا در ابتدا در تلاش بود تا جورجینیو واینالدوم را به خدمت بگیرد، اما این هافبک هلندی راهی پاری سن ژرمن شد.

به نقل از مارکا، رسانه‌های کاتالونیا مدعی است که بارسلونا برای جذب سائول نیگوئز، گریزمان را می‌دهد و پانزده میلیون یورو نیز تحویل می‌گیرد و حتی گفته می‌شود که این دو بازیکن چراغ سبز نیز نشان داده‌اند.

سائول در اوایل تابستان اعلام کرد که به دنبال چالش جدیدی در دوران فوتبالی خود است و حالا به نظر می‌رسد که این ستاره اسپانیایی فصل بعد در نیوکمپ خواهد بود.

اولین هدف سران کاتالان‌ها در تابستان تمدید قرارداد لیونل مسی و راحت شدن از دست حقوق‌های سنگین چند بازیکن بود و گریزمان در صدر این لیست قرار داشت. گریزمان در طول دو فصل حضورش در این باشگاه موفق به زدن سی و پنج گل در نود و نه بازی شد و این آمار برای فاتح جام جهانی 2018 اصلا خوب نیست.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید نقل و انتقالات 2021 اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

211 آکادمی ایرانیان1400/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi