خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد
منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد طی پنج هفته اخیر عملکرد پرنوسانی در لیگ جزیره داشته و در کنار دو برد، دو مساوی و یک باخت هم در کارنامه این تیم دیده می شود؛ شاگردان رالف رانگنیک روز جمعه در میان ناباوری هوادارانشان مغلوب میدلزبورو در مرحله چهارم جام حذفی شدند تا وداعی زودهنگام از این رقابت ها داشته باشند.

چند روز پس از شکستی که انتقادات بسیار زیادی از منچستری ها به همراه داشت، آنها امشب از ساعت 23:30 میهمان برنلی بودند؛ این دیدار در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تارف مور آغاز شد. منچستریونایتد با 38 امتیاز به دنبال پیروزی برای تحکیم رتبه چهارم و نزدیک شدن به جمع مدعیان بود و در سمت مقابل برنلی قعر جدولی در پی کسب امتیاز برای نزدیک شدن به تیم های بالاتر بود.

رانگنیک تیمش را در این دیدار بدون رونالدو به میدان فرستاد و ستاره پرتغالی، روی نیمکت سرخ پوشان حضور داشت. در غیاب کریس، این پوگبا بود که برای منچستر گلزنی کرد؛ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که 384 روز از آخرین گلش در لیگ برتر می گذشت، روی پاس شاو در دقیقه 18 دروازه برنلی را باز کرد تا تیمش با همین یک گل، برنده راهی رختکن شود. البته کاوانی در این نیمه فرصتی طلایی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی آن را از دست داد.
تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه مگوایر، دروازه منچستر باز شد. رودریگز در دقیقه 47 با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه منچستر شد و در حالی که تصور می شد مگوایر توپ او را از پست برباید اما حرکت عجیب این مدافع، بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک با ده خیا قرار داد تا رودریگز با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بچسباند و بازی مساوی شود؛ این صدمین گل مهاجم برنلی در تاریخ لیگ برتر بود.
برنلی بعد از زدن گل تساوی در میان تشویق هوادارانش به حملات خود ادامه داد و چند موقعیت بسیار خوب تا دقیقه 60 داشت که مهمترین آن شوتی زیبا بود که ده خیا با واکنشی به موقع آن را مهار کرد. در ادامه شاهد به میدان آمدن رونالدو هم بودیم تا قدرت تهاجمی منچستر برای زدن گل برتری بیشتر شود ولی این اتفاق رخ نداد و بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هوای منچستر همچنان ابری و تیره باشد

برچسب‌ها: منچستریونایتد برنلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 Reza Wampire1400/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi