خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

دست باز نکونام برای فصل اینده

دست باز نکونام برای فصل اینده
سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال گفت: تمام خریدهای استقلال، باب میل سرمربی این تیم بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، سعید مراغه چیان درباره شرایط استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به خبرورزشی گفت: اوضاع به دلخواه سرمربی بوده و هرکسی که آقای نکونام خواسته را برایش گرفته اند. تیم خیلی بهتر از فصل قبل شده است، امیدوارم سال خوبی باشد و امسال تیم تهاجمی بازی کند و در نهایت قهرمان شود.
او در مورد اینکه از نظر خودش خریدها مفید بوده اند یا نه هم گفت: ببنید خیلی از بازیکنان در تیم های دیگر شاخص بودند ولی در استقلال و پرسپولیس فضا فرق دارد و نتوانستند خودشان را با شرایط تیم هماهنگ کنند. نمی دانم این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس جواب می دهند ولی مهم است از نظر تاکتیکی هماهنگ شوند. باید بگویم تمام بازیکنانی که جذب شدند در تیم هایشان بازیکنان شاخصی بودند.

مراغه چیان در مورد خرید ۲ بازیکن بوسنیایی بدون هماهنگی با نکونام هم گفت: من هم شنیده ام یکی مانده و و یکی را رد کرده اند. حیف شد یامگا خیلی خوب بود و خروج نام او از لیست اتفاق دردناکی است. البته دلیل نمی شود بازیکن بوسنیایی که جذب شده بازیکن بدی باشد و البته این هم دلیل نمی شود بازیکن خارجی کارنامه دار حتما در ایران درخشش داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: مهدی طارمی خیلی در خارج از ایران مثمر ثمرتر از تیم ملی است چون در کشورهای اروپایی فضا بیشتر است. امیدوارم بازیکنان خارجی بتوانند هرچه زودتر هماهنگ شوند. بلانکو فصل قبل خوب بود و ماشاریپوف هم مفید بوده است و امیدوارم خریدهای جدید استقلال هم همین شرایط را داشته باشند.

برچسب‌ها: اسنقلال نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

49 داریوش بزر‌گ1403/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi