خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,777

استارت رسمی استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات

استارت رسمی استقلال در بازار نقل‌و‌انتقالات
به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار تصویری از جواد نکونام در کنار احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در رسانه‌های رسمی استقلال، شایعات مربوط به جدایی سرمربی آبی‌ها تکذیب شد تا بدین صورت مشخص شود که نکو فصل بعد را نیز روی نیمکت تیم خواهد نشست.

در این روزها، هواداران استقلال بابت عدم فعالیت تیم در بازار نقل و انتقالات معترض بودند و در شرایطی که قرارداد دوازده بازیکن تیم به پایان رسیده، خبری از تمدید با ستاره‌های مدنظر کادرفنی نبوده است.

حالا و طی خبری که در رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شد، آبی‌ها وعده دادند تا مذاکرات جهت حفظ ستاره‌هایی که با تیم قرارداد ندارند و همچنین نفراتی که مدنظر کادرفنی است را آغاز کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

پس از وقفه‌ای کوتاه، مذاکرات جهت انعقاد قرارداد با برخی از بازیکنان فصل گذشته‌ باشگاه که قراردادشان به پایان رسیده، تعدادی از بازیکنان مؤثر لیگ برتر و همچنین بازیکنان خارجی که در لیست سرمربی محترم باشگاه آقای نکونام قرار داشتند، ادامه یافته است.

باشگاه استقلال ضمن ابراز احترام به هواداران پرشور خود، به اطلاع ‌می‌رساند که در طی مدت زمان رسمی تعیین شده برای نقل و انتقالات، گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص به اطلاع هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال خواهد رسید.

بدیهی است، باشگاه با درک خواسته‌ هواداران چند ده میلیونی خود، به دنبال حضوری پرقدرت در مسابقات فصل آتی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا بوده و جهت نیل به این هدف، همچون گذشته نیازمند حمایت و همدلی بی‌وقفه شما هواداران گرامی است.

برچسب‌ها: استقلال تهران نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

8 King Mr901403/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi