خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,328

جنگ پرسپولیس و سپاهان برای لیموچی بالا گرفت!

جنگ پرسپولیس و سپاهان برای لیموچی بالا گرفت!
نمایش درخشان مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک کاری کرده تا او مورد توجه تمام مدعیان لیگ برتر قرار بگیرد و در این بین، پرسپولیس و سپاهان جدی‌تر از سایر باشگاه‌ها به دنبال جذب این بازیکن هستند و مذاکرات خود را به طور فشرده با ایرالکو دنبال می‌کنند تا بتوانند رضایت‌نامه او را بگیرند و وارد مرحله عقد قرارداد شوند.

مهدی لیموچی که طی دو فصل اخیر شرایط خوبی زیر نظر سید مجتبی حسینی در پیکان و آلومینیوم اراک داشته، سال گذشته از جمع خودروسازان به ایرالکو اضافه شد و فصل درخشانی را سپری کرد تا حالا تبدیل به گزینه جدی پرسپولیس و سپاهان شود و هر دو تیم هم امیدوار به جذب او هستند.

این بازیکن که پس از درخشش در لیگ برتر و جام حذفی به تیم ملی هم رسید و در دو اردوی اخیر هم حاضر بوده، نیاز به رضایت باشگاه و البته توافق و علاقه شخصی خود برای پیوستن به باشگاه بعدی‌اش را دارد و به همین دلیل مرحله انتقال وی وارد فاز جدی‌تر نشده است.
باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان مکاتبات رسمی و شفاهی خود را با آلومینیوم انجام داده‌اند و سعی دارند رضایت این باشگاه را بگیرند و از سوی دیگر، به توافق با مهدی لیموچی برسند و بتوانند او را جذب کنند.

تا این لحظه هیچ‌کدام از باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان نتوانستند رضایت باشگاه آلومینیوم را بگیرند، اما گفته می‌شود طلایی پوشان با ارائه پیشنهاد بهتر و همچنین علاقه قبلی ژوزه مورایس و تاکید برای جذب او، در تلاش هستند تا هر طور شده لیموچی را به اصفهان ببرند.

برچسب‌ها: لیموچی آلومینیوم اراک پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

19 ایران 13711403/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi