خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

پرسپولیس 2 - آلومینیوم 0 ؛ سه امتیاز با خریدهای یحیی

پرسپولیس 2 - آلومینیوم 0 ؛ سه امتیاز با خریدهای یحیی
به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک بود. این مسابقه با توجه به برد اراکی‌ها در دور رفت برای پرسپولیس حساسیت ویژه‌تری داشت و قرمزها به دنبال جبران تنها شکست این فصل‌شان بودند.

بازی در نیمه نخست با بازی درگیرانه دو تیم و موقعیت‌های نصفه و نیمه دو جناح بدون گل خاتمه یافت تا نیمه مربیان نتیجه نهایی بازی را تعیین کند. بازی در نیمه دوم با تعویض‌های خطیبی آغاز شد و در ادامه گل‌محمدی نیز برای برگرداندن ورق بازی دست به تعویض زد.

در دقیقه ۷۶ حامد پاکدل گره بازی را برای پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی باز کرد و به تیم سابقش گل زد. در ثانیه‌های پایانی نیز فشار قرمزها بیشتر شد و رضا اسدی دیگر تعویضی سرخ‌ها ریباند شوت علی شجاعی را به گل تبدیل کرد تا برد پرسپولیس دوگله شود.

با این نتیجه پرسپولیس فاصله سه امتیازی‌اش با استقلال صدرنشین را حفظ کرد و این فاصله را با سپاهان رده سومی بیشتر کرد. آلومینیوم نیز با این شکست با همان ۲۵ امتیاز در رده هشتم جای گرفت و باید آماده بازی مقابل مس رفسنجان شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

58 لیورپول 20221400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi