خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,686

آلمان 5-1 اسکاتلند؛ به مهمانی خونین مانشافت خوش آمدید!

آلمان 5-1 اسکاتلند؛ به مهمانی خونین مانشافت خوش آمدید!
تیم ملی آلمان در اولین بازی گروه A با نتیجه 5-1 مقابل اسکاتلند به برتری دست یافت. آن‌ها چهارشنبه 30 خرداد در دومین بازی خود به مصاف مجارستان می‌روند.

اسکاتلند با سیستم 1-4-5 به دفاع فشرده فرو رفته بود و به نظر می‌رسد بزرگترین اشتباه استیو کلارک همین است. هافبک‌ و وینگر‌های خلاق یولیان ناگلزمان با پاس‌های کوتاه و سرعت بالای خود، روزنه‌های متعددی در عمق دفاع حریف شناسایی می‌کردند. آلمان با ارائه یک بازی کاملا برتر اسکاتلند را طی 20 دقیقه اول شوکه کرد. فلوریان ویرتس و جمال موسیالا زننده دو گل اول مانشفات بودند. در اواخر نیمه اول، رایان پورتیس ضمن دریافت کارت قرمز، یک پنالتی به آلمان هدیه کرد. کای هاورتس زننده گل سوم تیمش بود. ناگلزمان در دقیقه 60 خط حمله‌اش را تغییر داد و خیلی زود هم پاداش تصمیمش را دریافت کرد. نیکلاس فولکروگ با یک ضربه مهارنشدنی گل چهارم را به ثمر رساند. در دقیقه 87، آنتونیو رودیگر با قرار کرفتن در مسیر ضربه مدافع اسکاتلند، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف کاهش پیدا کند. در حالی که همه منتظر سوت کلمن تورپین بودند، امره جان در آخرین ثانیه بازی از پشت محوطه نمایش پنج ستاره تیمش را درخشان‌تر کرد.
اطلاعات بازی آلمان و اسکاتلند

بستر برگزاری: مرحله گروهی یورو 2024، گروه A
تاریخ برگزاری: جمعه، 25 خرداد 1403 (14 ژوئن 2024)
ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران
مکان برگزاری: فوسبال آرنا مونشن (آلیانتس آرنا)
داور: کلمن تورپین (فرانسه)
گلزنان آلمان: فلوریان ویرتس (11)، جمال موسیالا (19)، کای هاورتس (پنالتی 1+45)، نیکلاس فولکروگ (68)، امره جان (3+90)
اخراج: رایان پورتیس از اسکاتلند (45)
گلزنان اسکاتلند: گل به خودی آنتونیو رودیگر (87)

ترکیب ابتدایی آلمان و اسکاتلند

آلمان (1-3-2-4): نویر | کیمیش، رودیگر، تا، میتلشتات | آندریش، کروس | موسیالا، گوندوعان، ویرتس | هاورتس
اسکاتلند (1-2-4-3): گون | هندری، پورتیس، تیرنی | رالستون، مک تومینای، مک گرگور، رابرتسون | مک‌ گین، کریستی | آدامز

اتفاقات مهم بازی آلمان و اسکاتلند

دقیقه 11 | آلمان 1-0 اسکاتلند؛ فلوریان ویرتس: بازی پس از شروع یک طرفه توسط آلمان با پاس‌های متعدد این تیم همراه بود. در حالی که تونی کروس سعی می‌کرد حلقه دفاعی اسکاتلند را بشکند، یوسوا کیمیش از سمت راست توپ را پشت محوطه برای فلوریان ویرتس کاشت. ستاره جوان مانشفات با یک شوت نسبتا قدرتمند همراه با اشتباه سنگربان اسکاتلند گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 19 | آلمان 2-0 اسکاتلند؛ جمال موسیالا: فوتبال بی‌نظیر از سوی تیم یولیان ناگلزمان ادامه دارد. روی پاس عمقی ایلکای گوندوعان، کای هاورتس به سمت دروازه اسکاتلند رفت. او به خوبی دفاع حریف را آشفته کرد و با انتقال توپ به جمال موسیالا زمینه‌ساز گلی بسیار زیبا شد. موسیالا از نزدیکی نقطه پنالتی با یک ضربه استادانه در همین 20 دقیقه اختلاف را به دو گل افزایش داد.

دقیقه 25 | پنالتی آلمان رد شد: میتلشتات به خوبی توپ را در سمت چپ در زمین نگه داشت. جمال موسیالا هنگام ورود به محوطه سرنگون شد و کلمن تورپین نقطه پنالتی را نشان داد. با بازبینی صحنه در اتاق VAR، مشخص شد برخورد پشت محوطه صورت گرفته است.

دقیقه 43 | بلاخره پنالتی برای آلمان: ضربه سر ایلکای گوندوعان را گون برگشت داد؛ هافبک آلمان قصد داشت ضربه ریباند را نیز خودش بزند اما پورتیس با یک تکل دوپای بسیار بد مرتکب خطای پنالتی شد. تورپین با بررسی صحنه، به مدافع اسکاتلند کارت قرمز نشان داد.

دقیقه 1+45 | آلمان 3-0 اسکاتلند؛ کای هاورتس: مهاجم ناگلزمان پشت ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی گل سوم بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 68 | آلمان 4-0 اسکاتلند؛ نیکلاس فولکروگ: تعویض یولیان ناگلزمان به محض ورود به بازی موفق به گلزنی شد. فولکروگ داخل محوطه توپ را ربود و با یک ضربه فوق‌العاده و دیدنی کنج دروازه اسکاتلند را هدف قرار داد. مطابق اطلاعات تلویزیون آلمان، شوت فولکروگ 110 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت!

دقیقه 87 | آلمان 4-1 اسکاتلند؛ گل به خودی تونی رودیگر: بدشانسی محض برای مدافع آلمان. ارسال اندی رابرتسون در سمت راست محوطه روی سر مک کنا نشست. ضربه این بازیکن به شکلی عجیب با برخورد به رودیگر به زیبایی تور دروازه نویر را لرزاند.

دقیقه 3+90 | آلمان 5-1 اسکاتلند؛ امره جان: باز هم یک بازیکن تعویضی ناگلزمان گلزنی کرد. پس از چند پاس ترکیبی زیبا، امره جان به راحتی از پشت محوطه گلزنی کرد.

برچسب‌ها: یورو2024 آلمان افتتاحیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 Fc Brothers1403/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi