خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
افتتاحیه
2

آلمان 5-1 اسکاتلند؛ به مهمانی خونین مانشافت خوش آمدید!

1 0

آلمان   1403/03/26

تیم ملی آلمان در اولین بازی گروه A با نتیجه 5-1 مقابل اسکاتلند به برتری دست یافت. آن‌ها چهارشنبه 30 خرداد در دومین بازی خود به مصاف مجارستان می‌روند.اسکاتلند با سیستم 1-4-5 به دفاع فشرده فرو رفته بود و به نظر می‌رسد بزرگترین اشتباه استیو کلارک همین است. هافبک‌ و وینگر‌های خلاق یولیان ناگلزمان با پاس‌های کوتاه و سرعت بالای خود، روزنه‌های متعددی در عمق دفاع حریف شناسایی می‌کردند. آلمان با ارائه یک بازی کاملا برتر ...

ابهام بزرگ پرسپولیس در دیدار افتتاحیه

0 0

پرسپولیس   1399/08/12

با توجه به ابهامات موجود در خصوص شرایط جسمانی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس برای دیدار برابر سایپا، انتخاب زوج خط میانی خط دفاعی سرخ‌ها مهم‌ترین موضوعی است که در حال حاضر ذهن کادر فنی پرسپولیس را به خود معطوف کرده است.گفته می‌شود کنعانی‌زادگان به خاطر مصدومیتی که اخیرا با آن مواجه شده به بازی برابر سایپا نمی‌رسد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi