خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,246

اوسمار لوس ویه‌را صادره از کمیته اخلاق فوتبال

اوسمار لوس ویه‌را صادره از کمیته اخلاق فوتبال
روزی که یحیی مجبور شد از یک گزینه خارجی برای تقویت کادرفنی‌اش استفاده کند، هوشمندانه سراغ مردی رفت که جاه‌طلب بود اما مکار نه وزی که سرانجام یحیی بعد از 6 استعفا، به صورت حقیقی رفت، باز هم خودش را وسط معرکه نینداخت. حتی هیچ رسانه‌ای لابی نکرد. اگر بگویم واقعا دوست رسانه‌ای نداشت باورتان می‌شود؟ بدون هیچ ادعایی در کسوت "سرمربی موقت" تیمش را تمرین داد و منتظر تصمیم درویش ماند. بازیکنان تیم که یک سال و نیم با او کار کرده بودند به مدیریت ضمانت دادند که از او حمایت می‌کنند و اوسمار پتانسیل سرمربی‌گری را دارد. درویش بزرگترین ریسک زندگی‌اش را مرتکب شد و اوسمار شد سرمربی پرسپولیس. حتی علی دایی هم باور نداشت که این برزیلی بی‌ادعا موفق می‌شود. درطول نیم‌فصل دوم بارها در مواجه با این سوال شیطنت‌آمیز که رابطه‌ات با یحیی گل‌محمدی چگونه است، با لبخند گفت اتفاقا دیشب با او چای خوردم. هرگز ادعا نکرد پرسپولیس محتاط نیم‌فصل اول را او متحول کرده است

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس کبیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

13 یوز ایرانی1403/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi