خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,236

کنعانی می‌خواهد استقلال را دبل کند

کنعانی می‌خواهد استقلال را دبل کند
نعانی‌زادگان جمعه شب در حالی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت که متعاقب انتظار یکی از بازیکنان اصلی تیمش به حساب می‌آید و می‌توان درباره فیکس بودنش کنار گولسیانی اطمینان داشت.

کنعانی که برای حراست از دروازه تیمش نقش مهمی در مرکز خط دفاع خواهد داشت نباید اجازه دهد اتفاقات بازی رفت تکرار شود. در بازی رفت و در شرایطی که یحیی رو به بازی با سه دفاع مرکزی آورده بود نقش مدافعان پرسپولیس روی هر دو گل خورده مشهود بود و کار سرخ‌ها برای رسیدن به سه امتیاز در آن مسابقه دشوار شد.

البته کنعانی از بازی رفت یک خاطره خوش هم دارد چرا که در آن بازی سخت در شرایطی کاملا عجیب و بعد از وقفه‌ای طولانی پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.نعانی تا اینجای فصل چهار پنالتی زده که هر چهار تا گل شده ضمن اینکه او 5 گله است و با گولسیانی در گل کردن پنالتی‌ها و گلزنی برای تیمش هم رقابت دارد.

در صورت گلزنی این مدافع خوزستانی مقابل استقلال خوزستان او تیم استانش را دبل خواهد کرد هر چند این مدافع نیز مثل بیشتر همبازیانش تنها به سه امتیاز و کسب پیروزی در این بازی حساس فکر می‌کند و اولویتش گلزنی نخواهد بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس کبیر پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

14 یوز ایرانی1403/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi