خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,339

معافیت میلاد سرلک قطعی شد؛ جدایی اسدبیگی از پرسپولیس

معافیت میلاد سرلک قطعی شد؛ جدایی اسدبیگی از پرسپولیس
به گزارش فوتبالی، تا دیروز صحبت از این بود که بازیکن اسبق استقلال جای سینا اسدبیگی را در فهرست تیم خوان کارلوس گاریدو خواهد گرفت اما طی 24 ساعت گذشته این بحث مطرح شده که با توجه به نامشخص بودن وضعیت معافیت میلاد سرلک، شاید این بازیکن از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شود.

سرلک که برای گذراندن دوران خدمت راهی ملوان شده بود، مدتها در تمرینات این تیم غایب بود و در حالیکه به انزلی‌چی‌ها گفته بود مشکل پزشکی دارد اما نهایتا این خبر رسانه‌ای شد که او توانسته معافیت بگیرد و به همین دلیل مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و حتی این بازیکن در تمرین پرسپولیس هم شرکت کرد.

این وسط پیگیری‌های فوتبالی نشان می‌دهد هنوز نامه رسمی که معافیت سرلک را نشان دهد به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده و در مواقع معاف شدن سرلک هنوز رسمی نشده است! البته این را بگوییم که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال رفع این مشکل هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا همین امروز کارهای معافیت سرلک انجام شود. گفته می‌شود سرلک توانسته معافیتش را رسمی کند و او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در لیگ نخواهد داشت.

اولویت باشگاه پرسپولیس ماندن سرلک است و اگر اتفاق خاصی برای صدور معافیتش رخ ندهد این سینا اسدبیگی است که مجبور می‌شود با همبازیانش در پرسپولیس خداحافظی کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم در نهایت بازیکن خروجی پرسپولیس چه کسی است.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

18 اسپانیا1222201403/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi