خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

آمارهای عجیب کاپیتان پرسپولیس در دربی

آمارهای عجیب کاپیتان پرسپولیس در دربی
مهم‌ترین و جالب‌ترین آمار او مربوط به تعداد بازی‌های دربی است که در این مسابقه تاریخی شکست نخورده و از این حیث او نفر اول کل تاریخ دربی است چرا که در 13 بازی همراه تیمش در دربی حاضر بوده و شکست نخورده است.

عالیشاه همچنین زننده دیرترین گل تاریخ دربی‌ها هم هست. گلی که آخرین گل دربی تا الان به حساب می‌آید و در فینال جام حذفی فصل قبل در دقیقه 115 با ضربه ایستگاهی به دست آمد.

غیر از اینها امید عالیشاه که حالا یکی از باسابقه‌ترین بازکینان تاریخ پرسپولیس هم به حساب می‌آید در این مسابقه هم گل زده هم اخراج شده است.

اولین گل او در بازی آذر ماه سال 1393 اتفاق افتاد که با ارسال مرحوم هادی نوروزی با ضربه سر گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و بعد از همان گل نیز به خاطر درآوردن پیراهن در جشن گل کارت زرد دوم را از یدالله جهانبازی گرفت و اخراج شد.

دومین گل او نیز آخرین گل تاریخ دربی‌هاست که در خردادماه سال جاری با یک ضربه ایستگاهی به دست آمد و از آن جهت که دبل قهرمانی را برای سرخ‌ها ثبت کرد یکی از مهمترین گل‌های تاریخ دربی سرخابی تهران هم به حساب می‌آید

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 تنه‍ا1402/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi