خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

مصدومیت یامگا شدید و ترسناک!

مصدومیت یامگا شدید و ترسناک!
پس از برخورد شدید بین کوین یامگا و امید حامدی فر، وینگر فرانسوی آبی‌ها دچار شکستگی دماغ و گونه شده است.مصدومیت یامگا شدید و ترسناک!
به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر ممکن برای نکونام، مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود. کوین یامگا که نقش مهمی در ترکیب استقلال دارد و در چهارده مسابقه به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی آبی‌ها حضور داشته است، با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شده که ممکن است منجر به دوری چند هفته‌ای او از میادین شود.

روز گذشته بود که رسانه رسمی استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، از آسیب دیدگی کوین یامگا خبر داد. آبی‌ها در اطلاعیه خود نوشتند: در اواسط این جلسه تمرینی، زمانی که تیم برای انجام کارهای تاکتیکی به دو دسته تقسیم شده بود، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال از ناحیه صورت آسیب دید. با توجه به اینکه مصدومیت او نیاز به بررسی بیشتر پزشکان داشت، با تشخیص کادر پزشکی استقلال، او با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

در شرایطی که در بند پایانی اطلاعیه این باشگاه آمده بود که "تیم پزشکی استقلال در ساعات آینده گزارش کاملی از مصدومیت این بازیکن ارایه خواهد داد" اما هیچ خبری در این خصوص از ستاره فرانسوی منتشر نشد و انتشار یک استوری از امید حامدی فر و آرزوی سلامتی او برای یامگا، این سرنخ را می‌داد که احتمالا در برخورد میان این دو بازیکن بوده که منجر به آسیب دیدگی گلزن دربی شده است.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این فرضیه کاملا درست بوده و در جریان تمرین روز گذشته استقلال، برخوردی میان امید حامدی فر و کوین یامگا پیش می‌آید که باعث آسیب دیدگی شدید او می‌شود. ظاهرا در چالش بر سر توپ، کف استوک حامدی فر به صورت ستاره فرانسوی برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی شدید او می‌شود.

برخورد این دو بازیکن به حدی شدید بوده که منجر به خونریزی شدید یامگا شده و سریعا او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند. در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که دماغ و استخوان گونه یامگا دچار شکستگی شده و این بازیکن به عمل فوری نیاز دارد و این جراحی، امشب انجام شده است.

بدین ترتیب باید گفت که یامگا چند هفته‌ای را از میادین به دور خواهد بود و البته ممکن است روند بهبود او بیشتر از یک ماه نیز طول بکشد که این موضوع به اعلام کادرپزشکی استقلال و اعلام زمان دقیق مورد نیاز برای سپری شدن نقاهت یامگا نیاز دارد

برچسب‌ها: استقلال تهران فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

23 .شفیلدیونایتد.1402/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi