خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

ژاوی مشکل اصلی بارسلونا را پیدا کرد

ژاوی مشکل اصلی بارسلونا را پیدا کرد
بارسلونا دوشنبه شب در زمین خود برابر خیرونا با تساوی بدون گل متوقف شد. بارسا چهارشنبه گذشته نیز در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری 0-4 به رئال باخته بود تا دومین نتیجه ناامیدکننده متوالی در نوکمپ برای آبی و اناری‌ها به ثبت برسد.
1851489

طبق ادعای آاس، ژاوی قبل از بازی با خیرونا به بازیکنانش گفته بود که در صورت پیروزی، 72 ساعت به تیم مرخصی خواهد داد اما پس از تساوی نیز تصمیم گرفت به همه سه روز استراحت بدهد. ژاوی که حس می‌کرد برخی بازیکنان به شدت از لحاظ بدنی و ذهنی خسته هستند، بهترین راهکار را در استراحت دادن به آن‌ها دید و امیدوار است تیم سرحال و شاداب به تمرینات برگردد. تمرین بعدی بارسا برای رویارویی مقابل ختافه، جمعه شب خواهد بود. ژاوی انتظار دارد هفته بعد پدری و فرانکی دی‌یونگ نیز با رفع مصدومیت به تمرینات اضافه شوند. غیبت هر دو بازیکن در ال‌کلاسیکو به شدت حس شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا ژاوی خیرونا لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

57 ※宲會 King 會宲※1402/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi