خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

آماری که مسی در سال 2023 از خودش بر جای گذاشت

آماری که مسی در سال 2023 از خودش بر جای گذاشت
سال 2023 میلادی هم به پایان رسید و اکنون در دومین روز از سال 2024 میلادی هستیم و باید دید که در این سال چه اتفاقاتی در دنیای فوتبال رخ خواهد داد و به طور کلی اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در سال 2023 میلادی تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند و راهی فوتبال آمریکا شود. در واقع مسی در این سال پی اس جی را ترک کرد و راهی اینتر میامی در فوتبال آمریکا شد. مسی نیم فصل دوم فصل قبل را در پی اس جی سپری کرد و نیم فصل اول این فصل را در اینتر میامی بود. در حقیقت لئو مسی نیمی از سال 2023 را در پاری سن ژرمن سپری کرد و نیمی دیگر از این سال را در اینتر میامی گذراند. لیونل مسی در سال 2023 میلادی ده بازی با تیم ملی آرژانتین انجام داد.
لئو مسی به طور کلی در سال 2023 میلادی، 44 بازی انجام داد و موفق شد در این بازی ها 28 گل به ثمر برساند و 12 پاس گل بدهد. این آمار، آمار خوبی است اما برای بازیکنی مثل مسی کم به نظر می رسد. مسی در سال 2023 میلادی جایزه توپ طلا را برای هشتمین بار در دوران حرفه ای خود به دست آورد و رکورد خود را در این زمینه ارتقا داد.

برچسب‌ها: آرژانتین لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

47 ^persian Star^1402/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi